بازدید 6067

زن جوان، زنداني 3 شرور در صندوق‌ خودرو

پس از سوختگيري و به حركت‌ درآمدن خودرو، راننده تغيير مسير داد و زماني كه به وي اعتراض كردم، 2 سرنشين خودرو با تهديد چاقو و ضرب و جرح در حاشيه شهر دست و پايم را بسته و مرا داخل صندوق‌عقب خودرو انداختند.
کد خبر: ۱۴۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶ 05 January 2011
جام‌جم: 3 شرور كه با ربودن زني جوان او را در صندوق‌عقب خودرو زنداني و با انتقال به بيابان‌هاي اطراف قزوين مورد آزار و اذيت قرار داده بودند، دستگير شدند.

چند روز پيش زني با حضور در پليس آگاهي قزوين از 3 شرور آدم‌ربا شكايت كرد. وي در شكايت خود گفت: سوار يك خودروي مسافربر شخصي شدم تا به خانه‌ام بروم. دقايقي پس از حركت، راننده با عنوان اين‌كه قصد سوختگيري دارد، در پمپ‌بنزين توقف كرد كه در اين هنگام 2 نفر از دوستان راننده نيز سوار خودرو شدند.

زن جوان ادامه داد: پس از سوختگيري و به حركت‌ درآمدن خودرو، راننده تغيير مسير داد و زماني كه به وي اعتراض كردم، 2 سرنشين خودرو با تهديد چاقو و ضرب و جرح در حاشيه شهر دست و پايم را بسته و مرا داخل صندوق‌عقب خودرو انداختند. شاكي اضافه كرد: پس از طي مسافتي، خودرو متوقف شد و هر سه شرور مرا در بيابان مورد آزار و اذيت قرار داده و با رها كردن من متواري شدند.

شاكي عنوان كرد: به زحمت خود را كنار جاده رسانده و با يك خودروي عبوري به شهر آمدم.

آغاز تحقيقات

سرهنگ اميري، رئيس‌پليس آگاهي استان قزوين در ارتباط با پيگيري اين پرونده به «جام‌جم»، گفت: پس از شكايت زن جوان و چهره‌نگاري از 3 شرور متجاوز، با بررسي مشخصات خودروي متهمان، هويت مالك خودرو به نام سعيد، شناسايي شد. رئيس‌پليس آگاهي استان قزوين افزود: با گزارش موضوع به قاضي پرونده، دستور بازداشت سعيد صادر و با اعزام يك تيم عملياتي از كارآگاهان مشخص شد، متهم تحت تعقيب با اطلاع از شكايت زن جوان، متواري و مخفي شده است.

اميري افزود: با پيگيري و تحقيقات بعدي، سعيد در منزل يكي از بستگانش شناسايي و دستگير شد.

انكار و اعتراف

با انتقال متهم به پليس آگاهي، وي منكر ارتكاب جرم سياه خود شد اما پس از روبه‌رو شدن با زن جوان اعتراف كرد، پس از سوار كردن زن جوان، به 2 نفر از دوستانش به نام‌هاي اصغر و مجتبي نيز خبر داده است و به اتفاق آنها زن جوان را به بيابان‌‌هاي اطراف قزوين منتقل و مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند. رئيس آگاهي استان قزوين تصريح كرد: در مرحله بعدي 2 همدست ديگر متهم نيز دستگير شدند و به جرم خود اعتراف كردند. پس از ثبت اعترافات 3 شرور متجاوز، دستور بازداشت موقت آنها صادر شد. متهمان براي ادامه تحقيقات و بررسي سوابق در اختيار تيم ويژه پليس آگاهي قرار گرفتند.

هشدار به خانم‌ها

سرهنگ اميري با هشدار به زنان گفت: با وجود هشدارها و توصيه‌هاي پليسي مبني بر استفاده خانم‌ها از وسايل حمل و نقل عمومي، متاسفانه برخي شهروندان بدون توجه به اين توصيه‌ها به رانندگان خودروهاي مسافربر شخصي اعتماد مي‌كنند كه بعضا مشكلات بسيار جدي براي آنها رقم مي‌خورد كه نمونه آن را در اين پرونده شاهد هستيم. اميري به بانوان توصيه كرد: در صورتي كه مجبور به استفاده از خودروهاي شخصي هستيد، شماره پلاك اين خودروها را به خاطر بسپاريد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی