بازدید 48484

پرونده جنجالي ترکستاني بسته شد + فیلم

به دليل وضعيت نامساعد جسمي استعفا را خدمت آقاي احمدي‌نژاد تقديم كردم و ايشان با لطفي كه به مردم و بنده داشتند استعفاي من را پذيرفتند و البته من اميدوارم كه در مسئوليت‌هاي ديگر بتوانم به دولت ايشان خدمت كنم اما...
کد خبر: ۱۳۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۳ 30 December 2010
دكتر تركستاني كه به دليل بيماري از روز يكشنبه در بيمارستان مصطفي خميني (ره) تهران بستري شده بود، استعفاي خود را از رياست سازمان ملي جوانان تقديم رئيس جمهور كرد و وي با اين استعفا موافقت كرد.

 پزشك دكتر فرحناز تركستاني: هيچ مسووليت استرس زايي را براي ترکستاني تجويز نمي کنم

دكتر نبوي پزشك دكتر فرحناز تركستاني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: روز يكشنبه صبح به ما اطلاع دادند كه حال عمومي خانم دكتر تركستاني نامساعد است و وي به دليل اختلال هوشياري به سرعت به اورژانس منتقل شده است.

وي با بيان اينكه در معاينات اوليه اختلال هوشياري و به اصطلاح كانفيوژن، خواب آلودگي و گيجي در دكتر تركستاني ديده شد افزود: با مشاهده اين علائم وي به ICU منتقل شد تا آزمايشات سي‌تي‌اسكن، مايع نخاعي و آزمايشات خوني بر روي وي انجام شود.

نبوي ادامه داد: ما در مواجه با بيماري دكتر تركستاني با شكيات مختلفي از جمله وجود يك بيماري عفوني مانند مننژيت و چند بيماري ديگر روبرو شديم به همين دليل وي تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار گرفت.

وي تاكيد كرد: در بررسي‌هاي بيشتر به دليل بروز كم خوني شديد، ضعف و بي‌حالي ترجيح داديم كه دكتر تركستاني فعلا در ICU تحت مراقبت‌هاي ويژه باقي بماند با مراقبت‌هاي مناسب وضعيت هوشياري دكتر بعد از گذشت 24 ساعت تا حدودي بهبود يافته است.

پزشك دكتر تركستاني گفت: يك هفته قبل از وخامت حال دكتر تركستاني، وي به دليل عفونت ريوي در بيمارستان بررسي شد و حتي يك ماه پيش هم به دليل كم‌خوني تحت عمل جراحي قرار گرفت.

نبوي در مورد حال عمومي دكتر تركستاني افزود: حال ايشان رو به بهبودي است ولي به دليل علايم بيماري ترجيح داديم كه فعلا در بخش ICU بماند و در صورت بهبود نسبي تا شنبه يا يكشنبه آينده مرخص شده ومدتي در منزل استراحت كنند.

وي در مورد ادامه فعاليت دكتر تركستاني نيز گفت: سيستم ايمني دكتر تركستاني به شدت ضعيف شده است به همين دليل انجام فعاليت‌هاي استرس‌زا و مستمر براي وي مناسب نيست.

نبوي تاكيد كرد: دكتر تركستاني بايد مدتي از انجام فعاليت‌هاي شغلي استرس‌زا پرهيز كنند و فعلا به بهبود وضعيت جسمي خود برسد.


  استعفايم را تقديم رئيس جمهور كردم و ايشان هم پذيرفتند

در ادامه دكتر فرحناز تركستاني در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به آيه 3 سوره مباركه مرسلات که مي فرمايد والناشرات نشرا از همه خبرنگاران و رسانه‌ها مي‌خواهم كه رسالت سنگين خود را حفظ كنند و همانطوري عمل كنند كه قران دستور داده است.

وي تصريح كرد: بنده قرار بود روز يكشنبه با صحبتي كه با آقاي رئيس جمهور داشتم در مراسم معارفه شركت و حتي متن صحبتي را هم براي اين مراسم آماده كرده بودم، ولي از ساعت 5 صبح همان روز حالم بد شد و ديگر متوجه نشدم كه چه اتفاقي افتاده است.

تركستاني اظهار داشت: به دليل وضعيت نامساعد جسمي استعفا را خدمت آقاي احمدي‌نژاد تقديم كردم و ايشان با لطفي كه به مردم و بنده داشتند استعفاي من را پذيرفتند و البته من اميدوارم كه در مسئوليت‌هاي ديگر بتوانم به دولت ايشان خدمت كنم.

وي تاكيد كرد: من اصلاً راضي نيستم كه اين قضيه را سياسي كنيد و خدايي نكرده اين موضوع موجب ضربه به نظام، رئيس جمهور و دولت محترم شود و از اين به بعد هر پيام و مصاحبه اي كه از سوي من منتشر شود را به طور كلي تكذيب مي‌كنم چرا كه قصد انجام هيچ مصاحبه‌اي را ندارم.

تركستاني يادآور شد: اميدوارم كه خداوند به مسولان كشور و شخص آقاي رئيس جمهور توفيق دهد تا كارهاي خود را بهتر از گذشته انجام دهند.

وي در مورد مسئوليت خود در سازمان ملي جوانان گفت: من استعفاي خود را يكي دو روز قبل تقديم آقاي رئيس جمهور كردم چرا كه با توجه به حال عمومي و وضعيت جسمي خود ديگر قادر به انجام اين مسئوليت خطير نيستم.

تركستاني گفت: ان‌شاء‌ا... اگر حال عمومي بنده بهتر شود سعي مي‌كنم كه كار قبلي خود در وزارت بهداشت را ادامه دهم.

وي در پايان گفت: من در اينجا از همه عزيزاني كه به بنده لطف كردند از پزشكان محترم، كادر بيمارستان، مقامات مسئول ، نمايندگان مجلس و بيماران خودم كه از من عيادت كردند تشكر مي‌كنم و براي همه آنها آرزوي سلامتي مي‌كنم.





تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها