بازدید 22217
موشه یعلون:

در برابر ایران تنها سه سال فرصت داریم!

برخی از کارشناسان بر این باورند حتی دولت آمریکا نیز توان رویارویی با ایران را ندارد. توانایی دفاعی و قدرت پاسخ‌گویی ایران به هر متجاوزی بسیار شدیدتر از آن چیزی است که برخی مقامات ساده‌اندیش و خودخواه تل آویو مطرح می‌کنند...بمباران راکتور هسته‌ای «اوسیراک» عراق و پیروزی‌های هوایی نسبی این رژیم در برابر ارتش‌های ضعیف عربی، باعث شده تا نظامیان این رژیم درباره توان خود برای هدف قرار دادن ایران دچار پریشان گویی شوند.
کد خبر: ۱۳۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۰ 29 December 2010
یک مسئول ارشد رژیم اشغالگر، در ادامه فضاسازی های مقامات این رژیم علیه برنامه مسالمت آمیز هسته‌ای ایران، ادعا کرد که آمریکا و هم پیمانانش سه سال فرصت دارند تا این برنامه را متوقف کنند.

به گزارش «تابناک»، «موشه یعلون»، معاون نخست وزیر رژیم اسرائیل با بیان اینکه ایران همچنان بزرگترین عامل نگرانی این رژیم است، اظهار داشت که اسرائیل نمی‌تواند یکجانبه به ایران حمله کند و امیدوار است که این امر به فرماندهی آمریکا صورت پذیرد.

«یعلون» در مصاحبه با رادیو رژیم اسرائیل با مطرح کردن این ادعا که غنی سازی در ایران با مشکلاتی روبه رو شده است، گفت: دستیابی ایران به توانایی های هسته ای ظرف سه سال آینده محقق می شود.

رییس سابق ستاد ارتش رژیم اشغالگر گفت: اسرائیل که این اعتقاد درباره آن وجود دارد که تنها زرادخانه‌های هسته‌ای منطقه را در اختیار دارد، باید پیش از دستیابی تهران به بمب، به ایران حمله کند. اظهارات این صهیونیست افراطی درباره ناتوانی نظامی این رژیم برای حمله به ایران در حالی مطرح می‌شود که به تازگی فرمانده نیروی هوایی این رژیم در سخنانی از آمادگی برای حمله به ایران خبر داده بود.

فضاسازی معان نخست‌وزیر رژیم اسرائیل درباره زمان ایران برای دستیابی به آنچه وی سلاح هسته‌ای عنوان کرده، پیش از این نیز بارها توسط مقامات این رژیم در سال‌های گذشته ابراز شده بود. بنا بر این اظهارنظرها، ایران باید دو سال پیش بمب ‌هسته‌ایش را آزامایش کرده باشد که مستندات امروز سازمان بین‌المللی انرژی اتمی، چنین چیزی را ثابت نمی‌کند و ایران نیز به هیچ عنوان دنبال چنین سلاح‌هایی نیست.

عدم توانایی نظامی رژیم صهیونیستی برای هر گونه اقدام جاهلانه ای در حمله به تأسیسات ایران، در حالی این‌ روزها برای مقامات این رژیم به گره ناگشودنی تبدیل شده که ایران در دو بعد افزایش توان دفاعی و بالا بردن ضریب نفوذ منطقه‌ای خود، به مرحله بالایی دست یافته است.

برخی از کارشناسان بر این باورند، حتی دولت آمریکا نیز توان رویارویی با ایران را ندارد؛ توانایی دفاعی و قدرت پاسخگویی ایران به هر متجاوزی، بسیار شدیدتر از آن چیزی است که برخی مقامات ساده‌اندیش و خودخواه تل آویو مطرح می‌کنند.

گفتنی است، بمباران راکتور هسته‌ای «اوسیراک» عراق در سال 1981 ـ که پیش از آن توسط جنگنده‌های ایرانی هدف قرار گرفته و عملاً از کار افتاده بود ـ توسط جنگنده‌های اسرائیلی و پیروزی‌های هوایی نسبی این رژیم در برابر ارتش‌های ضعیف عربی، باعث شده تا نظامیان این رژیم درباره توان خود برای هدف قرار دادن ایران دچار پریشان گویی شوند.
  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۹
فارسی را پاس بداریم
گره ناژگشودنی
بابا اینا 4 سال پیش میگفتن فقط 2 سال فرصت داریم !
حتما باور ندارید که این سخن راست باشد. صهیونیستها سخن راست نمیگویند و این هم مثل سایر حرفهایشان. باید همیشه آامده بود و اجازه نداد که آنها ما را در انفعال قرار دهند ما به رفتار و برنامه ریزی فعال نیاز داریم نه انفعالی.
موشی جون وجود داری بیا بپا گربه نیشت نرنه
قصد توهین به زبان عبری ندارم ولی از روی کنجکاوی کسی میدونه "موشه" یعنی چی ؟!
اين موش ميمون (ببخشيد موش ملعون) چقدر پرروست. اگر اسرائيل ميتوانست تا حالا نطنز را زده بود. در مقاله ديگری در همين صفحه ارتش اسرائيل را دفاعی خوانديد ديديد كه جوابش بلافاصله آمد چون ارتش اسرائيل يك ارتش تهاجميست نه دفاعي(كد خبری ۱۳۹۰۸۱)
خیلی غلط بکنن به ایران حمله کنند
مگه من یکی مرده باشم جرائت دارن بیان ببینن با کیا طرفن .زرشک
9 سال پیش می گفتن ایران تا 2006 به بمب اتم می رسه، دفعه بعد شد 2008، بعدش 2009، بعدش 2010 بعدش هم 2011، حالا هم 3 سال دیگه!
آقا ما اتمی شدیم از خواب بیدار شین!
مرگ بر اسرائیل
من که باورم نمیشه ...ایشالا که راست بگید ...!
این موشه یعلون برای ما یه موش نجس بیش نیست، آشغال بزدل
با سلام
از قدیم گفتن سگی که پارس می کنه نمی گیره
باید در این مرحله ذهنمون رو معطوف به گرفتن انتقام عسکری، دیپلماتهای ربوده شده، عماد مقنیه و بقیه بکنیم
الان ملت ایران انتظار واکنش سریع به این آدم ربایی ها رو دارن
موشه كه موشه گربشون هم مقابل ایران موشه !!!!!
اسرائیلی ها زیاد از این جنگ های تبلیغاتی و روانی می کنند، فقط ما باید هوشیار باشیم تو این جنگ های رسانه ای (بین المللی) کم نیاریم!!!
لاطائلات يعني چه چرا از كلمات فارسي استفاده نمي كنيد
واقعا وقاحت و دروغگویی اینها حد و اندازه ندارد. بیش از 15 سال است که میگویند ایران بین 1 تا 3 سال تا ساختن بمب فاصله دارد. ظاهرا حرف "نا"مرد یکی است!!! یکی نیست بپرسد پس کو این بمب ادعایی؟!
نه بوشهر ، اوسيراك است نه ايران ، عراق است ونه زمان ،آن زماني است كه اسرائيل به عراق حمله كرد و نه ملت ايران مردم عراق است اگر اسرائيل به ايران حمله كند، كه نمي كند چون در قد و قواره اين رژيم جعلي اين امر متصورنيست ((و كافي است حزب الله در جنوب لبنان بخواهد ، عمق استرتژيك اين رژيم متزلزل مي شو د)) مردم ايران از همه اقوام چنان درسي به اسرائيل خواهند داد كه در تاريخ آينده يهود اگر مورخي از آنها بماند و اگر كسي جرئت كرد تاريخ آنها را بنويسد كه از يادها نرود مردم ايران چنان درسي به آنها خواهند داد كه تن اسكندر و تائيس در گور كثيفشان از اين انتقام خونين به لرزه در آيد ايران ، ايران همه مردم ايران است و در لحظه خطر همه متحد و يكدل خواهند بود
این یک حقیقت است "پیروزی‌های هوایی نسبی این رژیم در برابر ارتش‌های ضعیف عربی باعث شده تا نظامیان این رژیم در مورد توان خود برای هدف قرار دادن ایران دچار لاطائلات(خرافه گویی) شوند."
شما هم همينطور خوش باور بمانيد عزيزان دل
گاف به این بزرگی از تابناک بعیده؟ بمباران راکتور اوسیراک توسط هواپیماهای ایران؟؟؟؟؟این اطلاعات رو از کجا به دست آوردید؟؟
ما که با کسی جنگ نداریم ها داریم ؟ نه ولی بزار بیاد ما باهاشون کار داریم بله
ملعون اسم با مسمايي داره
انشاءالله خودمان این موش ملعون را به درک میفرستیم
درود بر ایران و ایرانی
بسمه تعالی
اسرائیل ملعون در برابر چند تا موشک حزب الله لبنان شکست خورده است و مدرنیزه ترین ماشین جنگی و تانک و توپ اسرائیل در این چند روز جنگ با حزب الله لبنان از بین رفته است . در جملاتی از سید نصرالله رهبر حزب الله لبنان که به گوشم رسید ایشان فرمودند که بنده در مورد حمله اسرائیل و دفاع حزب الله از اسلام و لبنان با امام خمینی (ره) گفتگو می کردیم که آیا ما در جنگ با اسرائیل پیروز می شویم یا شکست می خوریم اگر وارد جنگ با اسرائیل بشویم امام فرمودند: که شما با پیروزی و شکست کاری نداشته باشید تکلیف الهی هر چی هست اجرا نمایید . با لطف خداوند و با پیروی از اوامر امام خمینی (ره) الان اسرائیل شکست خورده و از خاک لبنان بیرون رفته است . به فرمایش امام (ره) اسرائیل باید از صحنه روزگار محو بشود .
( اسرافیل استادی از مرند )
دیگه از خواندن اخبار جنگ قریب الوقوع تابناکی داره حالم به هم می خوره...نمی دونم چرا این تابناک و دارو دسته اش دوست دارند همیشه جوانهای این مملکت رو جلوی گلوله توپ ببینند.. بعد با عکسهایی که از اونا می گیرند برای ملت شعر بنویند و خاطره بگن...اه اه اه
منظورت موشه ملعونه دیگه،نه؟
تابناک جون !!!! فکر کردم که اشتباهی وارد بخش عربی سایت شدم !!! دم دستتون یه ایرانی نیست که واژه نامعنوس و نامفهوم " لاطائلات" رو براتون ترجمه کنه ؟!!!!
جوانان رشيد وغيور ايران اسلامي آماده پذيرائي از متجاوزان به سر زمينشان هستند زودتر بيايند تا كوير با عظمت ايران اسلامي را گورستان آنها كنيم تا درسي شود براي تمام مستكبران عالم تا فكر تجاوز به سر هيچ نا اهلي نيايد قول مي دهيم مقبره هاي خوبي براي آنها بسازيم.
از ده سال پیش تا حالا اینها هی میگن یک سال فرصت داریم، سه سال فرصت داریم، دو ماه فرصت داریم .... وقتی هم زمان اعلام شده قبلی شون تموم میشه دوباره اعلام می کنن فلان قدر فرصت داریم تا ایران بمب هسته ای بسازه. واقعا مسخره است.
مرگ بر اسرائیل و حامیان داخلی و خارجیش ، هیچ غلطی نمی توتنند بکنند .
با تشکر کاش آن کارشناس ها را هم معرفی میکردید که شبهه ای به وجود نیاید .
آنچه مسلم است اسراییل در صدد حمله به ایران است اما توانش را ندارد خرید جنگنده فوق مدرن اف 35 که تا مدتی دیگر تحویل اسراییل خواهد گردید خود موید این مطلب است اما ایران هر چند با تحریم شدید در خصوص تهیه جنگنده شکاریهای روز مواجه است اما تکنولوژی موشکی جایگزین آن شده است مضاف بر اینکه اسراییل و آمریکا و غرب به خوبی می دانند تبحر خلبانان ایران در چه حد است و تا کنون بسیاری از عملیتهای نیروی هوایی ایران که در مخیله تخیلی سازان هالیوود هم نمی گنجید توسط پرسنل جسور نیروی هوایی ایران انجام شده است همچون عملیات حمله به اچ 3 و کمان 99
باحتمال زياد حمله اي دركارنخواهدبود چون اين كارهزينه گراني رابه غرب تحميل خواهدكرد وغرب نمي خواهد بحران اقتصادي موجودرابدتركندولي مانيز بايد عاقلانه وخردگرايانه با مسايل جهاني برخوردكنيم وبا گفتارهاي تند وتيز واينكه اله وبله مي كنيم زمينه مخالفت اجماع جهاني برعليه خودمان را بيشترازاين برنيانگيزيم وازطرفي مواظب باشيم كه غرب هركاري بخواهدبرعليه ماكند طوري انجام مي دهد وزماني انجام مي دهد كه كمترين هزينه برايش ببرد.
موش ملعون
اينجا ايرانه سرزمين دلاوران در دوران دفاع مقدس باتمام دنياي استکبار دلاورانه جنگيديم نتونستند کاري کنند اگه اين دفعه کاري کنند اسرائيل با خاک يکسان ميکنيم ..
موش معلون حرف مفت زده
وقتي ما كشوري به نام اسراپيل را به رسميت نميشناسيم اين عبارت بي معني است:
«موشه یعلون»، معاون نخست وزیر رژیم اسرائیل
بايد بگوييم
«موشه یعلون»، معاون نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس.
البته در متن هم از هر دو عبارت استفاده شده كه بايد تصحيح شود . يا اسرائيل يا رژيم اشغالگر قدس. و گرنه تناقض دارد
اتفاقا اگه اسرائیل به ما حمله کنه زیادم بد نمیشه. چون می تونیم سفره ی این ... از رو زمین خدا جمع کنیم.
اسرائيل كه هيچ بلكه تمامي اشغال گران قدرت دنيا هيچ غلطتي نمي توانند انجام دهند ايرا ن به لطف خدا يكي از ابرقدرت مندترين كشور دنياست اسرائيل كه عددي نيست كه بخواهيم درموردش وقتمان را حرام كنيم
اسرائیل اشتباه نکن تو دیگه هیچ فرصتی نداری سعی کن اقدام اشتباهی انجام ندی به نفع خودته . ما خیلی وقته فکر این روز رو کرده بودیم حالا زمان داره به نفع ما عمل می کنه متاسفیم واست ایشالا هر چه زودتر ظهور زمینه ساز نابودیه کاملت بشه. یا بقیه الله ادرکنی
عجب ! حالا دیگه عراق شد ارتش ضعیف عربی؟............
ma nabayad hich kas ro daste kam begiram garche motmaenan ona hich ghalati nemitonan bokonan
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها