بازدید 21618

ادعای عجیب تلویزیون دولتی آذربایجان

در پی پخش یک برنامه از تلویزیون دولتی جمهوری آذربایجان به مناسبت جشن تولد الهام علی اف که در آن رئیس جمهوری آذربایجان رهبر تمامی آذری زبان های جهان نامیده شد یک رسانه ارمنی ضمن خطرناک توصیف کردن این ایده در عین حال این برنامه را به باد تمسخر گرفت.
کد خبر: ۱۳۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰ 26 December 2010
اقدام تحریک برانگیز تلویزیون دولتی جمهوری آذربایجان که الهام علی اف رئیس جمهوری این کشور را رهبر تمام آذری های جهان نامید، مورد تمسخر رسانه های ارمنستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی پخش یک برنامه از تلویزیون دولتی جمهوری آذربایجان به مناسبت جشن تولد الهام علی اف که در آن رئیس جمهوری آذربایجان رهبر تمامی آذری زبان های جهان نامیده شد یک رسانه ارمنی ضمن خطرناک توصیف کردن این ایده در عین حال این برنامه را به باد تمسخر گرفت.

در برنامه تلویزیون AZTV تحت عنوان "پیش به جلو با علی اف" رئیس جمهوری آذربایجان رهبر 50 میلیون آذری زبان های جهان توصیف شده است.

سایت اینترنتی "نیوز" در ارمنستان که این تلویزیون آذربایجانی را تحت کنترل مستقیم علی اف می داند در این باره می نویسد: این تلویزیون الهام علی اف را رهبر 50 میلیون آذری زبان های دنیا نامید!".

در ادامه مطلب آمده است: این ادعا چیزی نمی تواند باشد بجز تهدید علیه امنیت ملی و سنت های ایرانی.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
زهی خیال باطل....
البته جا داره مسولین نسبت به این مسایل با دقت بیشتری برخورد کنند.
اگر دامنه و وسعت ایران را دوباره از چین تا یونان باز تعریف کنیم نه تنها اقوام فعلی ایرانی بلکه نظریه اتحاد و پیوستگی آن دسته از اقوامی که قرنها پیش از ایـران جدا گشتند را قوت خواهیم بخشید و حرکت فعالی خواهد بود در برابر این ادعاهای کودکانه - زنده باد همه اقوام ایرانی کرد و لر و بلوچ و آذری و ...
من خودم آذری ام.ولی اون گنده تر از دهنش حرف زده
این همه حرص و طمع برای رهبر یک قوم بودن برای چیه؟ اصلا به چه دردی می خوره؟ فرض کنیم که باشند، خوب که چی؟
دارن پیش دستی می کنند بخاطر اینکه می دونند اونجایی که دارند زندگی می کنند متعلق به سرزمینهای کهن ایران هستش. ...حالا ظاهرا گستاخ شدن حرفای بزرگتر از خودشون بر زبون آوردند
من به عنوان یک فرد اذری ساکن اردبیل کشور اذربایجان را قسمتی از استان اردبیل می دانم که در طول تاریخ از کشور ایران جدا شده است.
چرا کشورهای اطراف ما اینقدر حافظه تاریخیشون ضعیفه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل