2 شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری امروز چهارشنبه از نقض آتشبس و حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در روستای «کفررمان» در جنوب لبنان خبر دادند.
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، دفاع مدنی (شهری) اعلام کرد که در حمله پهپادی رژیم اسرائیل به یک خودرو در روستای کفررمان در جنوب لبنان دو نفر به شهادت رسیدند.
منابع خبری امروز از پرواز پهپاد رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهرک «حناویه» در شهرستان «صور» در جنوب لبنان خبر دادند.
استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد، نیز اعلام کرد که آتشبس در جنوب لبنان تا حد زیادی برقرار است، اما نیروهای حافظ صلح این سازمان همچنان تحرکات زمینی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه مشاهده میکنند.
وی گفت که نیروهای یونیفل در یکی از موارد مشاهده کردهاند که نظامیان اسرائیلی ابتدا با سلاحهای سنگین تیراندازی کرده و سپس یک تانک اسرائیلی در نزدیکی منطقه بیاضه سه گلوله شلیک کرده است.
دوجاریک همچنین از پرواز پهپادهای ارتش اسرائیل در مناطق استقرار نیروهای حافظ صلح خبر داد و گفت : به نظر میرسد این پهپادها در حال رصد و زیر نظر گرفتن نیروهای یونیفل بودهاند.



