بازدید 17912

چهره جنجالی وهابیت زیر تیغ جراحی رفت

این چهره سرشناس وهابیت چندی پیش با مورد اهانت قرار دادن حضرت آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع جنجال آفریده بود و احتمال می رفت که توهین های وی موجب بروز فتنه ای مذهبی در کشورهای مختلف خاورمیانه به ویژه عراق شود.
کد خبر: ۱۳۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۴ 13 December 2010
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که شیخ «محمد العریفی» چهره سرشناس وهابیت برای انجام عمل جراحی گردن، زیر تیغ جراحی پزشکان رفت.

گفته می شود عمل جراحی وی بیش از شش ساعت به طول انجامید و در آن دو غضروف از پشت گردن وی خارج شد و بجای آن دو غضروف مصنوعی کار گذاشته شد.

به گزارش شیعه آنلاین، «محمد العریفی» طی چند ماه اخیر به شدت از ناحیه گردن دچار درد بود به طوری که طی چند هفته اخیر حتی قادر به انجام کارهای طبیعی و دیدارهای مردمی نبود. برنامه و سخنرانی های هفتگی تلوزیونی و ماهواره ای وی نیز به همین دلیل متوقف شده بود.

قابل ذکر است این چهره سرشناس وهابیت چندی پیش با مورد اهانت قرار دادن حضرت آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع جنجال آفریده بود و احتمال می رفت که توهین های وی موجب بروز فتنه ای مذهبی در کشورهای مختلف خاورمیانه به ویژه عراق شود.

«العریفی» مدتی پیش نیز در برنامه ای تحت عنوان «پایان جهان» ادعاهایی تعجب برانگیز مطرح کرد و گفت: حدیثی در مورد آخرالزمان و حوادث پایان جهان از «أبو هریره» وجود دارد که در آن نام افرادی همچون «جمال عبدالناصر» و «انور سادات» رؤسای جمهور سابق مصر و نیز «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق آمده است. به اعتقاد بنده این حدیث کاملا جعلی و ساختگی است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار