بازدید 24314

دردسرهای دارنده رندترین شماره ملی ایران

وی اظهار داشت: این شماره ملی بجز مشكل چیز دیگری برایم به همراه نداشته است و هیچ یك از سیستم های بانكی این 10 شماره رند را قبول نمی كند.
کد خبر: ۱۳۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۱ 06 December 2010
دارنده رند ترین شماره ملی كشورمان گفت: شماره ملی 1111111111مشكلات و دردسرهایی را در انجام امور اداری و شخصی ام به وجود آورده است.

'عبدالرضا سلمانیان قهدریجانی' روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود:در بیشتر موارد برای وارد كردن شماره ملی در پایگاه های اینترنتی یا ادارات با مشكل مواجه می شوم زیرا سیستم آنها این شماره را غیر واقعی می داند.

وی اظهار داشت:به منظور وارد كردن اطلاعات خانوار خود به سایت رفاه مراجعه كردم اما سیستم مركز آمار ایران به هنگام وارد كردن شماره ملی ام، پیام 'شماره ملی وارد شده موجود نمی باشد' را اعلام كرد.

سلمانیان با اشاره به اینكه تاكنون موفق به ثبت نام در این سیستم نشده است، ادامه داد:برای دریافت عابر بانك، شش ماه منتظر صدور آن توسط بانك مركزی بودم و برای دریافت گذرنامه چهار ماه انتظار كشیدم.

به گفته وی،تمام این ارگانها مشكل را این شماره ملی اعلام كردند.

وی اظهار داشت: این شماره ملی بجز مشكل چیز دیگری برایم به همراه نداشته است و هیچ یك از سیستم های بانكی این 10 شماره رند را قبول نمی كند.

دارنده رند ترین شماره ملی در ایران گفت: حتی برای حل این مشكل از اداره ثبت احوال تاییدیه گرفتم ولی باز هم آن را از من قبول نمی كنند.

سلمانیان افزود:برخی ارگانها این شماره را یك كد امنیتی عنوان می كنندو می گویند نباید این كد به شما داده می شد.

'علیرضا سلمانیان' متولد شهر قهدریجان از توابع شهرستان فلاورجان است.  شهرستان فلاورجان با 240 هزار نفر جمعیت در 10 كیلومتری غرب اصفهان قرار دارد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
اینم بدبختیهای سیستم های ایرانیست دیگه . جالبه همین شماره اگر شماره تلفن همراه بود چند صد میلیون تومان فروش می رفت ولی واسه کد ملی این بنده خدا شده دردسر
شما با انتشار نام کامل ایشان نیز حریم خصوصی ایشان را مورد تهدید قرار می دهید حالا همه نام کامل ایشان و کد ملی ایشان را می دانند
کم کم داشتم نگران می شدم که امروز به چی بخندم!
چقدر بزرگش کرده خب برو شمارتو عوض کن و یا اینکه اگه خیلی واست مهمه داشتن این شماره موبایل دو سیم کارته بگیر یا 2تا گوشی داشته باش واسه دادن به جاهایی که شمارتو میگن نادرسته ,خداییش این خبر انقدر مهمه که واسه 1نفر با این موضوع خبر بسازین!!!
یه مزایده بزاره مشکل حل می شه!!!
در صورت انتقال من حاضرم بابت این شماره 10000000 میلیون بپردازم
می فروشی؟چند؟
آدرس خونه اش را هم میدادین!
پیشنهاد : شماره ملی خود را به حراج بگذارد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر