بازدید 20750

اعتراف منافقين به مشارکت در ترور اخير

در پي ترور دو تن از اساتيد و دانشمندان هسته‌يي کشورمان، گروه تروريستي مجاهدين با صدور اطلاعيه‌اي اعتراف کرد که در ترور دکتر فريدون عباسي و دکتر مجيد شهرياري دست داشته است.
کد خبر: ۱۳۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹ 01 December 2010
باند جنايتکار منافقين با صدور اطلاعيه‌اي اعتراف کرد که براي اجراي عمليات ترور دانشمندان هسته‌يي ايران وظيفه‌شناسايي و ارجاع اطلاعات مربوط به اين دانشمندان را برعهده داشته است.

به گزارش ايسنا به نقل از هابيليان، در پي ترور دو تن از اساتيد و دانشمندان هسته‌يي کشورمان، گروه تروريستي مجاهدين با صدور اطلاعيه‌اي اعتراف کرد که در ترور دکتر فريدون عباسي و دکتر مجيد شهرياري دست داشته است.

بر پايه اين خبر باند تروريست و آدمکش رجوي که مسووليت قتل عام بيش از 12 هزار تن از هموطنان‌مان را در پرونده جنايت‌بار خود دارد، در اين اطلاعيه تلاش کرد با وارونه‌گويي و فرافکني، خود را از اجراي اين ترور مبراء کند اما هم‌زمان اعتراف کرد که در اين اعمال تروريستي وظيفه شناسايي اين اساتيد را برعهده داشته است، چنان‌که در سايت منافقين آمده است: «نقش شهرياري و عباسي، در پروژه تسليحات اتمي رژيم، پيش از اين ،بارها توسط مقاومت افشا‌ شده است.»

منافقين همچنين بارها و در اطلاعيه‌هاي ديگر به نقش خود در مورد تخليه تلفني دانشمندان هسته‌يي و برخي ديگر از دانشمندان ايراني و انتقال اين اطلاعات به آمريکا اعتراف کرده است.

اين اعتراف، يادآور جاسوسي باند وطن فروش رجوي در دوران جنگ 8 ساله عليه ملت ايران است که وظيفه شناسايي مراکز حساس شهري جهت موشک باران عراق و جابجايي نيروهاي ايران را برعهده داشتند.

همچنين بر اساس همين خط مشي بود که مسووليت به شهادت رساندن امير صياد شيرازي از طرف استخبارات صدام به آن‌ها واگذار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی