بازدید 33993

ادعای‌ مضحک یک سایت درباره ترورها

"گویانیوز" ضمن بیان این مطلب، تلاش کرده تا این عملیات تروریستی را یک "چنگ اطلاعاتی میان ایران و غرب" بخواند و ایران را در این زمینه شکست خورده معرفی کند.
کد خبر: ۱۳۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۸ 01 December 2010
ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا که برای این سازمان اطلاعیه جذب کارمند منتشر می‌کند، اذعان کرد که سرویس‌های اطلاعاتی غرب در عملیات تروریستی روز گذشته در تهران دست داشته‌اند.

"گویانیوز" ضمن بیان این مطلب، تلاش کرده تا این عملیات تروریستی را یک "چنگ اطلاعاتی میان ایران و غرب" بخواند و ایران را در این زمینه شکست خورده معرفی کند.

به گزارش شبكه ايران، این سایت به صورت تلویحی این اقدام را پاسخ دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان ایران به اقداماتی نظیر دستگیری عبدالمالک ریگی و آزادی شهرام امیری توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نامیده است.

فرار رو به جلو؛ اساتید دانشگاه با ما بوده‌اند!

البته گویا در ادامه مطلب خود، ادعای بامزه‌ای هم مطرح کرده و شهید "مجید شهریاری" و دکتر "فریدون عباسی" را افرادی خوانده که با دستگاه‌های امنیتی غرب همکاری داشته‌اند و این سازمان‎ها به دلیل ترس از افشای اطلاعات آنان و دستیابی مسئولان ایران به این اطلاعات، آن‌ها را ترور کرده‌اند!

این ادعا درحالی از سوی ارگان رسمی کاخ سفید مطرح شده که نام دکتر عباسی در لیست تحریم قطعنامه آمریکا علیه ایران وجود داشت و طبیعی است که ایالات متحده برای همکار خود چنین اقدامی را صورت نمی‌دهد.

شهید شهریاری هم از اعضای بسیج اساتید و دانشگاهیان بوده و از مومن‌ترین و انقلابی‌ترین دانشمندان ایران بوده است که همواره برای خدمت به نظام ایران تلاش می‌کرده است.

فعالان سیاسی معتقدند بیان اینگونه مطالب به منظور منحرف کردن اذهان عمومی از برنامه‌ریزی دشمنان ایران برای طرح ترور دانشمندان ایرانی در قالب یک سناریوی از پیش طراحی شده مطرح می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان