بازدید 5417

پلیس فلسطین برای بارش باران نماز خواند

هدف ما از این کار علاوه بر دعا نزد خداوند متعال، نزدیک شدن نیروهای مختلف ملت فلسطین از جمله نیروهای وابسته به جنبش حماس و فتح است. نماز استسقاء بارها و بارها در اماکن مختلف جهان خوانده شده و جواب داده است. همین امر باعث شد که ما نیز از این روش استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۳۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷ 28 November 2010
«فتحی حماد» وزیر کشور و امنیت داخلی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که نیروهای پلیس فلسطین با هدف بارش باران، نماز استستقاء خوانده و از خداوند متعال درخواست نزول رحمت الهی کردند.

به گزارش شیعه آنلاین، وزیر کشور و امنیت داخلی تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه افزود: طی چند ماه اخیر هیچ بارانی در سرزمین فلسطین نباریده است. بسیاری از مناطق و زمین های کشاورزی خشک شده و ما نیاز شدیدی به بارش باران داریم از همین رو دست به چنین کاری زدیم.

«فتحی حماد» همچنین گفت: هدف ما از این کار علاوه بر دعا نزد خداوند متعال، نزدیک شدن نیروهای مختلف ملت فلسطین از جمله نیروهای وابسته به جنبش حماس و فتح است. نماز استسقاء بارها و بارها در اماکن مختلف جهان خوانده شده و جواب داده است. همین امر باعث شد که ما نیز از این روش استفاده کنیم.

وزیر کشور و امنیت داخلی فلسطین افزود: بدون شک با این کار معنویات نیروهای پلیس نیز افزایش خواهد یافت، به ویژه پس از اینکه نتیجه کار خود را ببینند و شاهد نزول باران رحمت الهی باشند.









تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها