این طرح از روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی، تیمهای امدادی لاماری در مسیرهای پرتردد بینشهری و در ۲۰ استان کشور مستقر بوده و بهصورت شبانهروزی در خدمت مالکان خودروهای این برند خواهند بود.
سینا جلالی، مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری با اعلام این خبر گفت: «امداد جادهای لاماری برای ایام تاسوعا و عاشورا از ۱۲ تیر آغاز شده و تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت. همکاران ما در واحد امداد تا پایان این ایام بهصورت فعال در خدمت مشتریان هستند و امدادگران بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی خواهند بود.»
او با اشاره به نحوه ارائه خدمات در این ایام افزود: «امدادگران لاماری از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر در ۲۰ استان کشور و در مسیرهای پرتردد بینشهری حضور فیزیکی خواهند داشت و پس از این بازه زمانی، تا ساعت ۸ صبح روز بعد، خدمات بهصورت برخط و از راه دور به مشتریان ارائه میشود.»
مدیر خدمات پس از فروش لاماری همچنین درباره خدمات این طرح خاطرنشان کرد: «در قالب این طرح، خدماتی از جمله ارائه کمکهای فنی در محل، مشاوره فنی و در صورت لزوم، انتقال خودرو به نزدیکترین نمایندگی، به مشتریان ارائه خواهد شد.»
وی افزود: «دارندگان محصولات لاماری در صورت نیاز به خدمات امدادی، میتوانند در هر ساعت از شبانهروز با شماره تماس ۰۲۱-۴۸۴۹۱۱۹۹ ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را ثبت کنند.»
جلالی در پایان با اشاره به تداوم خدمات لاماری حتی در ایام بحرانی اخیر تأکید کرد: «همانطور که در ۱۲ روز جنگ، خدمات پس از فروش لاماری بدون وقفه و با تمام توان ادامه یافت، در ایام تاسوعا و عاشورا نیز با قدرت و تعهد در کنار مشتریان خواهیم بود تا بتوانند با خیال آسوده در ترددهای جادهای از خدمات ما بهرهمند شوند.»
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.