بازدید 3985

عرضه گوشت دزدي در قصابي

يكي از متهمان در تشريح ماجراي سرقت احشام به پليس گفت: از چند ماه پيش از برادرم خواستم تا در زمينه سرقت احشام و فروش گوشت آنها، مرا كمك كند تا يكشبه پولدار شويم كه پذيرفت و براي اجراي نقشه‌هايمان 3 مرد افغان را هم استخدام كرديم.
کد خبر: ۱۲۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴ 10 November 2010
جام‌جم: 5 عضو باندي كه با سرقت گوسفند از دامداري‌هاي شهريار و حومه، گوشت آنها را در قصابي‌ها مي‌فروختند، دستگير شدند.

اوايل مهر امسال صاحب يك دامداري با حضور در پليس آگاهي شهريار از سرقت 4 راس گوسفند از دامداري‌اش خبر داد.

با شكايت مالباخته و شروع تحقيقات مشخص شد شب حادثه 5 نفر وارد دامداري شاكي شده و پس از حمله به نگهبان او را بي‌هوش و با بستن دست و پاي مرد نگهبان، پول‌هايش را همراه 4 راس گوسفند سرقت كرده‌اند.

شكايت‌هاي مشابه از دزدان مرموز

با به دست آمدن اين اطلاعات، چهره‌نگاري رايانه‌اي از سارقان صورت گرفت و جستجو براي يافتن آنها ادامه داشت تا اين كه افراد ديگري با حضور در اداره مبارزه با سرقت آگاهي شهريار شكايت‌هاي مشابهي ارائه كردند. با تشكيل پرونده‌اي در اين رابطه در شعبه سوم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهريار تحقيقات ادامه يافت تا عاقبت شامگاه دوشنبه ماموران آگاهي شهريار در حال گشتزني در حومه شهر افرادي را مشاهده كردند كه وارد يك دامداري متروكه شده و ساعاتي بعد از آن محل خارج شدند.

كشف كشتارگاه غيرقانوني

ماموران كه به اوضاع مشكوك شده بودند، آن محل را زير نظر گرفتند و متوجه شدند در دامداري متروكه يك كشتارگاه غيرقانوني راه‌اندازي شده و 2 مرد قصاب در اين محل فعاليت مي‌كنند.

ماموران پس از گزارش موضوع به بازپرس اسدي، با هماهنگي قضايي وارد دامداري متروكه شده و مشاهده كردند 2 مرد چند راس گوسفند و گوساله را ذبح كرده‌اند. با دستگيري 2 مرد قصاب و انتقال آنها به پليس‌‌آگاهي، متهمان به سرقت از 10 دامداري در شهريار و حومه اعتراف‌كردند.

اعتراف 2 برادر به سرقت‌ها

يكي از متهمان در تشريح ماجراي سرقت احشام به پليس گفت: از چند ماه پيش از برادرم خواستم تا در زمينه سرقت احشام و فروش گوشت آنها، مرا كمك كند تا يكشبه پولدار شويم كه پذيرفت و براي اجراي نقشه‌هايمان 3 مرد افغان را هم استخدام كرديم.

وي ادامه داد: ابتدا محل دامداري‌هاي شهريار و حومه را شناسايي و نيمه شب با ورود به اين محل‌ها، نگهبان‌ها را با چوبدستي كتك مي‌زديم و آنها را بي‌هوش مي‌كرديم و سپس گوسفندان را سرقت مي‌كرديم. متهم ادامه داد: پس از انتقال گوسفندان به يك دامداري متروكه، آنها را ذبح و گوشتشان را در قصابي خودم و برادرم مي‌فروختيم. با اعتراف اين مرد، برادرش نيز به همكاري با وي اعتراف كرد.

دستگيري 3 دزد افغان

در پي اعتراف متهمان، جست‌وجو براي دستگيري 3مرد افغان كه با آنها همكاري داشتند، ادامه يافت تا اين كه ماموران مخفيگاه آنها را در يكي از محله‌هاي جنوبي شهريار شناسايي و آنها را دستگير كردند. متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي و مواجهه حضوري با 2 مرد قصاب به همكاري با آنها اعتراف كردند. بنابر اين گزارش، اعضاي اين گروه باقرار قانوني روانه زندان شدند.

تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل