بازدید 3164

10 جاذبه برتر 2011،‌ معرفي شدند

‌کشورهاي آلباني، برزيل ، کيپ ورد، پاناما و بلغارستان را در رديف پنج منطقه نخست و وانوتو،‌ ايتاليا،‌ تانزانيا، سوريه و ژاپن را نيز در رده‌هاي بعدي آورده است.
کد خبر: ۱۲۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۱ 04 November 2010
میراث آریا: يک سايت راهنماي گردشگري به تازگي اقدام به انتشار نام 10 کشور برتر گردشگري کرده که بايدد در سال 2011 از آنها بازديد کرد.

 اين اسامي که توسط سايت لونلي پلنت(Lonely Planet) اعلام شده،‌کشورهاي آلباني، برزيل ، کيپ ورد، پاناما و بلغارستان را در رديف پنج منطقه نخست و وانوتو،‌ ايتاليا،‌ تانزانيا، سوريه و ژاپن را نيز در رده‌هاي بعدي آورده است.

براساس اين گزارش، کارشناسان شاخصه‌هايي نظير جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي،‌طبيعي و برخوردار بودن از تفرجگاه‌هاي گردشگري را عوامل اصلي برگزيدن اين کشورها عنوان کردند.

از نظر ديگر، قرار گرفتن کشورهايي نظير آلباني و پاناما در بالاي فهرست و کشورهايي نظير ايتاليا و سوريه در پايين، نه به دليل جذابيت بالاي مناطق ياد شده بلکه به خاظر ناشناخته بودن اين کشورها در نظر بسياري از گردشگران عنوان شده است.

از نکات مهم، قرار گرفتن سه کشور اروپايي، دو کشور از امريکاي لاتين، دو کشور آسيايي، سه کشور افريقايي و يک کشور از منطقه آسيا اقيانوسيه است که نشان ازتقسيم نواحي به شکلي مساوي دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار