بازدید 8246

مرده شیاد، زنده شد!

روز حادثه هنگام جمع كردن پلاستيك از بين زباله‌ها به خاطر خستگي خوابم برد. پس از بيدار شدن ديدم مردم به گمان اين كه من مرده‌ام، كنارم اسكناس و پول خرد ريخته‌اند. خوشحال شدم و پول‌ها را جمع كردم و زير سرم گذاشتم و دوباره خوابيدم تا با اين روش پول بيشتري به دست آورم.
کد خبر: ۱۲۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۱ 04 November 2010
جام‌جم: فرد معتادي كه خود را به مردن زده بود تا با برانگيختن حس ترحم، مردم روي جسدش پول بيندازند، وقتي متوجه حضور پليس و ماموران پزشكي قانوني شد، قصد فرار داشت كه پليس او را دستگير كرد.

برخي در شيادي و فريب از استعداد درخشاني برخوردارند و سعي مي‌كنند به هر طريق ممكن مردم را سركيسه كنند، اما اين بار خبر مربوط به مرده شياد در يكي از محله‌هاي شهريار است كه ابتدا حس ترحم و همدردي مردم را برانگيخته بود، اما وقتي به طمع جمع كردن اسكناس‌هايي كه از سوي عابران رويش ريخته شده بود، حرکت کرد، حاضران در محل را از زنده شدن خود، متحير ساخت.

اين فرد كه اعتياد شديدي به مواد مخدر دارد، وقتي همگان تصور مي‌كردند بر اثر سرما و اعتياد جان باخته است، با شنيدن صداي آژير آمبولانس پزشكي قانوني قصد فرار داشت كه پليس بلافاصله او را دستگير كرد.

در ارتباط با اين حادثه، مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهريار تماس گرفت و از رها شدن جسد مردي ناشناس در پشت ديوار مدرسه‌اي در محله فردوسيه شهريار خبر داد.

ماموران با اطلاع از اين موضوع به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مردي در آن محل افتاده و به نظر مي‌رسد مرده است.

به اين ترتيب، ماموران با مركز اورژانس تماس گرفتند و از ماموران خواستند براي انتقال جسد به پزشكي قانوني به محل حادثه اعزام شوند.

مرده‌اي كه زنده بود

ماموران براي دقايقي محل كشف جسد را ترك كردند و وقتي به محل بازگشتند، پي بردند جهت افتادن جسد در كنار زباله‌ها تغيير كرده است.

با مشكوك شدن به اوضاع چند بار او را صدا زدند ولي جوابي نشنيدند.

بنابراين دوباره براي دقايقي از محل فاصله گرفتند و وقتي بازگشتند، اين بار مشاهده كردند جهت افتادن جسد كنار زباله‌ها به حالت اوليه بازگشته است. در اين هنگام وقتي صداي آژير خودروي پزشكي قانوني به گوش رسيد، در ميان تعجب همگان، مرد معتاد يكباره از جايش بلند شد و قصد فرار داشت كه ماموران مانع وي شدند و او را دستگير و به كلانتري منتقل كردند.

اعتراف مرده شياد

مرد بازداشت شده در بازجويي به پليس گفت: به خاطر اعتيادم در خيابان‌هاي شهر سرگردان بودم و براي تامين هزينه اعتياد و زندگي‌ام از ميان زباله‌ها، پلاستيك جمع‌آوري مي‌كردم و مي‌فروختم.

متهم يادآور شد: روز حادثه هنگام جمع كردن پلاستيك از بين زباله‌ها به خاطر خستگي خوابم برد. پس از بيدار شدن ديدم مردم به گمان اين كه من مرده‌ام، كنارم اسكناس و پول خرد ريخته‌اند.

وي افزود: خوشحال شدم و پول‌ها را جمع كردم و زير سرم گذاشتم و دوباره خوابيدم تا با اين روش پول بيشتري به دست آورم.

مرد شياد افزود: پس از هر چند دقيقه‌اي، رهگذري كه از كنارم مي‌گذشت، پول روي من مي‌انداخت و من نيز بلافاصله پول‌ها را جمع مي‌كردم. اين كارم ادامه يافت تا اين كه متوجه حضور ماموران در محل شدم.

راهي براي فرار نداشتم، بنابراين دوباره خود را به خواب زدم.

متهم افزود: دقايقي بعد وقتي صداي آژير را شنيدم، قصد فرار داشتم كه دستگير شدم.

بنابر اين گزارش، براي مرد معتاد قرار قانوني صادر شد. او براي ترك اعتياد به يكي از مراكز اعتياد انتقال يافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست