بازدید 5209

سوختن پیرمرد به خاطر احتکار بنزین+ عکس

پیرمرد حادثه‏دیده، از مدت‏ها پیش به جمع‏آوری و احتکار بنزین در داخل حمام و سرویس بهداشتی محل مسکونی خود اقدام می‏کرده است و بیش از 100 لیتر بنزین را در محل زندگی‏اش جمع‏آوری نموده که این ماده آتش‏زا و بسیار خطرناک، به دلیل روشن بودن بخاری، شرایط ایجاد حریقی وسیع را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۲۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴ 03 November 2010
ترس از گران شدن بنزین، زندگی پیرمرد70 ساله را گرفت.

پیرمرد 70 ساله ای که بیش از 100 لیتر بنزین را از ترس گران شدنش در محل زندگی‏اش جمع‏آوری کرده بود در آتش سوخت.

ماجرا از این قرار است که در محله جاهدشهر یک واحد مسکونی به شدت دچار حریق شد. دقایقی بعد از حادثه، نیروهای آتش‏نشانی در محل حاضر و به اطفای حریق پرداختند که در نهایت به دلیل محبوس شدن فرد حادثه دیده در آپارتمانش، امکان نجات فراهم نشد.
 
از صدای مهیب انفجار و نزدیک شدن پیرمرد به پنجره ساختمان خبر داده و گفته اند در لحظات اولیه آتش‏سوزی پیرمرد تقاضای کمک کرده است اما حریق مهلت نداده و او را طعمه خود می‏کند.

همراه گروه آتش‏نشانی، قاضی علی‏اکبر صفاییان بازپرس ویژه قتل نیز در محل حاضر می‏شود.

به گفته این مسئول، پیرمرد حادثه‏دیده، از مدت‏ها پیش به جمع‏آوری و احتکار بنزین در داخل حمام و سرویس بهداشتی محل مسکونی خود اقدام می‏کرده است و بیش از 100 لیتر بنزین را در محل زندگی‏اش جمع‏آوری نموده که این ماده آتش‏زا و بسیار خطرناک، به دلیل روشن بودن بخاری، شرایط ایجاد حریقی وسیع را ایجاد کرده است.

در این حادثه در حالی که پیرمرد در داخل حمام بوده است، بخار‏های بنزین وارد‏ پذیرایی شده و در مجاورت با بخاری روشن، موجب انفجار شده، تا حدی که شیشه‏های ساختمان تماما شکسته و ریزش کرده و پیرمرد در شلعه‏های حریق تماما می‏سوزد.








تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار