بازدید 2375

حجاج رکورد مکالمات تلفنی را شکستند

طی این مدت و از مجموع مکالمات صورت گرفته، حدود 796 هزار تماس از ایران به عربستان بوده و 242 هزار و 560 تماس از عربستان به ایران صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۲۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۸ 03 November 2010
طی 11 روز ابتدایی آغاز مراسم حج، دو میلیون و 250 هزار دقیقه مکالمه از طریق تلفن همراه و ثابت، انجام شده است.

به گزارش شبکه ایران از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  "حسین معدنی"، سرپرست تیم اعزامی وزارت ارتباطات به مکه اظهار داشت: این میزان مکالمه به واسطه یک میلیون و 38 هزار تماس گرفته شده از سوی هموطنان با عربستان و بر عکس، محقق شده است.

وی افزود: طی این مدت و از مجموع مکالمات صورت گرفته، حدود 796 هزار تماس از ایران به عربستان بوده و 242 هزار و 560 تماس از عربستان به ایران صورت گرفته است.

وی کیفیت مکالمات انجام شده را در مقایسه با آمارهای بین‌المللی، خوب ارزیابی کرد و گفت: اولویت شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص ایام حج سال جاری در نظر گرفتن مسیرهای مستقیم بوده است.

معدنی خاطر نشان کرد: بر همین اساس تعداد قابل توجهی کانال ارتباطی و همچنین مسیرهای مختلف برای تحقق ارتباطات با کیفیت در طول ایام حج تمتع سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تعداد مراجعات حجاج ایرانی به دفاتر وزارت ارتباطات در مکه و مدینه تصریح کرد: بیشترین مراجعات در خصوص دریافت راهنمایی در مورد مسائل ارتباطی است.

وی با بیان این مطلب که در این دفاتر همچنین کارت شارژهای سیم کارت همراه اول و ایرانسل نیز عرضه می‌شود، گفت: در صورت حضور حجاج یا تماس کاروان‌ها با واحدهای مستقر در مکه و مدینه و اعلام مفقودی سیم کارت، در کمتر از 10 دقیقه سیم کارت جدید برای آن‌ها صادر و تحویل داده می‌شود.

پایان مطلب/
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار