بازدید 6172
۲

قتل دختر جوان در خانه مادرشوهر خيالي

زن ميانسال در ادامه به آشنايي مريم و پسري به نام «هومن» و تصميم آنها براي ازدواج سخن گفت. من هم به او تأكيد كردم هر تصميمي در اين‌باره بايد با اطلاع و نظر خانواده‌ها باشد و...
کد خبر: ۱۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵ 02 November 2010
ایران: دختر جوان كه براي ملاقات با مادرشوهر خيالي راهي خانه خواستگار شيطان‌صفت شده بود، نمي‌دانست چه سرنوشت شومي در انتظارش است.

اوايل ارديبهشت امسال، مأموران كلانتري 173 امين‌آباد از كشف جسد دختر جواني در زمين‌هاي كشاورزي منطقه خبردار شدند.

با توجه به نحوه كشف جسد و آثار كبودي و جراحت روي بدن و گردن مقتول، تحقيقات جنايي در دستور بازپرس و كارآگاهان پليس قرار گرفت.در ادامه تحقيقات و همزمان با كشف هويت مريم - قرباني 25 ساله - مادرش به كارآگاهان گفت: «دخترم دو روز قبل از خانه‌مان در شهرري خارج شد و ديگر برنگشت. همان شب هم به كلانتري رفته و خبر ناپديد شدنش را اطلاع داديم.»

زن ميانسال در ادامه به آشنايي مريم و پسري به نام «هومن» و تصميم آنها براي ازدواج سخن گفت. من هم به او تأكيد كردم هر تصميمي در اين‌باره بايد با اطلاع و نظر خانواده‌ها باشد و...

بدين‌ترتيب كارآگاهان با رديابي‌هاي پليسي خانه هومن - 23 ساله - را در حوالي ورامين شناسايي كردند.

وي پس از انتقال به اداره آگاهي منكر آشنايي و ملاقات با مريم شد، اما وقتي با مدارك مستند روبه‌رو شد، ناچار لب به اعتراف گشود و راز قتل هولناك دختر جوان را فاش كرد.پسر شيطان‌صفت گفت: «چندي قبل به‌طور اتفاقي با مريم آشنا شدم و پيشنهاد دوستي دادم، اما وقتي با برخورد تند و مخالفتش روبه‌رو شدم، گفتم قصد ازدواج دارم و بزودي به خواستگاري‌اش خواهم رفت.

بنابراين پس از جلب اعتمادش، يك روز از او خواستم به خانه ما بيايد تا با مادرم آشنا شود كه مريم هم پذيرفت، اما طبق نقشه او را به خانه دوستم - حميد - كشاندم. مريم با اطلاع از موضوع، سعي كرد آنجا را ترك كند كه من و حميد مانع فرارش شديم كه او دائم فرياد مي‌كشيد و كمك مي‌خواست و ما هم از ترس اين‌كه همسايه‌ها متوجه شوند، سعي كرديم او را ساكت كنيم كه حميد دستش را روي دهان مريم گذاشت و آنقدر فشار داد كه يكدفعه بي‌حال شد و روي زمين افتاد.

مريم مرده بود و بايد هرطور شده جنازه‌اش را از خانه خارج مي‌كرديم، بنابراين حميد به سراغ همسايه‌شان رفت و خودروي او را به بهانه‌اي قرض گرفت. بعد هم جسد پتوپيچ را در تاريكي هوا در زمين‌هاي كشاورزي خارج شهر رها كرديم، البته فكر مي‌كرديم حيوانات وحشي جنازه‌اش را نابود كنند، اما از بدشانسي ما همان شب جسد پيدا شد.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده - معاون جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ - با اعلام اين خبر گفت: با اعترافات متهم، حميد - 19 ساله - چند روز بعد در يك قهوه‌خانه سنتي در جاده ورامين دستگير شد و به قتل مريم با همدستي هومن اعتراف كرد. هر دو متهم با قرار قانوني در بازداشت هستند و تحقيقات تخصصي در اين‌باره ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
واقعا عجیبه توی کشورهای دیگه که برای جرایم جنسی مجازات کمی درنظر گرفته شده ( معمولا چند سال زندان) این اتفاق ها کمتر رخ میده و رسانه ای تر هست شاید برای این هست که اون ها ریشه ای مشکل رو حل میکنند و صورت مساله رو پاک نمی کنند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی