بازدید 5877
۲
امروز در وزارت ارشاد:

معاونت سینمایی تکلیف تهیه کنندگان را مشخص می کند

مدیرکل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: 120 نفر از تهیه کنندگان سینمای ایران با امضای نامه ای این اقدام معاونت سینمایی را همراهی کرده اند/ او از اعلام نام برخی از این تهیه کنندگان خودداری کرد و گفت: اگر خود امضاکنندگان مایل باشند، نامه و اسامی مربوطه خبری خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰ 01 November 2010
سرویس فرهنگی ـ علیرضا سجادپور از تعیین تکلیف و تجمیع صنوف گوناگون تهیه کنندگان در روز دوشنبه دهم آبان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، علیرضا سجادپور، مدیرکل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اعلام این که نقص تفرق در بین تهیه کنندگان سینما، لطمات جدی به سینما وارد کرده و باید مرتفع شود، افزود: با استقبال اغلب تهیه کنندگان سینمای ایران، امروز چند تشکل موجود به صورت یکپارچه درمی آیند و این تشکل جدید، امور تهیه کنندگان سینما را بر عهده می گیرد.

او ادامه داد: با انتخاب تشکل جدید تهیه کنندگان، بخشی از مسئولیت های دولتی، به خود تهیه کنندگان سپرده می شود.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با رادیو سخن می گفت، اعلام کرد: 120 نفر از تهیه کنندگان سینمای ایران، با امضای نامه ای، این اقدام معاونت سینمایی را همراهی کرده اند.

او از اعلام نام برخی از این تهیه کنندگان خودداری کرد و گفت: اگر خود امضاکنندگان مایل باشند، نامه و اسامی مربوطه خبری خواهد شد.

در این باره، مرتضی شایسته که از دیگر میهمانان رادیو بود، با اعلام این که شخص خودش از امضاکنندگان نامه حمایت از معاونت سینمایی بوده است، به معرفی برخی از این تهیه کنندگان پرداخت و گفت: تهیه کنندگانی چون فرح بخش، درخشنده، محمد نیک بین و... از جمله کسانی هستند که با امضای نامه یاد شده، اقدام معاونت سینمایی برای ایجاد اتحاد در بین تهیه کنندگان سینما را ستایش کرد.

گفتنی است، نشست تهیه کنندگان و مدیران معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف انتخاب اعضای صنف یکپارچه تهیه کنندگان سینمای ایران، امروز در اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام تابناک
از شما این توقع می رفت که بنویسید سینما کاملا تحت امر دولت درآمد. حتی کسانی مثل مرتضی شایسته و محمد نیک بین هم بالاخره زیر یوغ دولت رفتند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی