بازدید 6112

سرانجام رابطه شوم مخفیانه

چند ماه از اين ارتباط شوم گذشت و من فهميدم که شهناز دروغ گفته است و شوهر دارد. از اين موضوع خيلي ناراحت شدم و با عصبانيت گفتم چرا ادعا کردي طلاق گرفته اي؟ شهناز در حالي که چشمانش پر از اشک شده بود سرش را پايين انداخت و جواب داد: تو اگر اسير يک آدم بي عاطفه، معتاد و لاابالي بودي همين کار را نمي کردي؟
کد خبر: ۱۲۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶ 01 November 2010
خراسان: فکر مي کردم او مجرد است و با اين بهانه که قصد کمک به زني تنها را دارم با شهناز ارتباط مخفيانه برقرار کردم. ما مدتي به طور تلفني با هم رابطه داشتيم و هر وقت هم که او به مغازه ام مي آمد به مناطق ييلاقي اطراف شهر مي رفتيم و گردش مي کرديم. اين زن جوان با محبت هاي دروغين خود مرا کم کم از همسر و فرزندانم دور کرد و آن قدر شيفته و دلباخته اش شده بودم که نمي توانستم لحظه اي او را از ذهنم دور کنم.

مرد جوان در حالي که با ضربات چاقو مجروح شده بود در گفت وگو با کارشناس اجتماعي کلانتري جهاد مشهد افزود: چند ماه از اين ارتباط شوم گذشت و من فهميدم که شهناز دروغ گفته است و شوهر دارد. از اين موضوع خيلي ناراحت شدم و با عصبانيت گفتم چرا ادعا کردي طلاق گرفته اي؟ شهناز در حالي که چشمانش پر از اشک شده بود سرش را پايين انداخت و جواب داد: تو اگر اسير يک آدم بي عاطفه، معتاد و لاابالي بودي همين کار را نمي کردي؟

زن جوان آن روز با اين حرف ها سرم را شيره ماليد و آن قدر احساساتي شدم که عقلم و ايمانم را باختم و قول دادم که کمکش کنم.

متاسفانه با ادامه اين ارتباط مخفيانه مرتکب گناهي بزرگ شدم و نمي دانم چگونه قبول کردم تن به اين خفت و گمراهي بدهم؟

حدود ۳ ماه از اين ماجرا گذشت و خيلي از نظر عاطفي و حتي مالي به شهناز کمک کردم و امروز هم قرار گذاشته بوديم همديگر را ببينيم اما قبل از آن که او سر قرار بيايد مرد جواني جلوي مرا گرفت و با چاقو زخمي ام کرد.

اين مرد غريبه با عصبانيت و خشم مي گفت: تو با ناموس من چه کار داري و چرا دست از سر همسرم برنمي‌داري؟مانده بودم چه جوابي بدهم و آن قدر ترسيده بودم که درد زخم چاقو از يادم رفت. فقط دنبال راهي مي گشتم تا فرار کنم اما او قصد داشت با چاقو مرا بکشد که شاهدان عيني ماجرا به دادم رسيدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر