ویدیوهایی از خودروهای شاسی بلند تویوتای دست دوم که برخی از ایرانیها برای خرید در امارات سراغشان رفتهاند منتشر شده که نشان میدهد این خودروها با عمر کمتر از پنج سال، کمی بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارند؛ قیمتی به مراتب کمتر از برخی خودروهای چینی دست دوم موجود در بازار ایران و حتی ارزان تر از برخی محصولات بیکیفیت ایران خودرو و سایپا. این تصاویر این انتظار را در فضای مجازی از مسئولین دولتی به وجود آورده که به سرعت مسیر وارادات این خودرو توسط مصرف کننده حقیقی بدون واسطه فراهم شود و هر ایرانی بتواند با یک سفر به کشورهای عربی، خودروهای کار کرده باکیفیت را وارد کند. تصاویر این خودرو و کیفیتشان را میبینید.
اگر محدودیت برداشته بشود هم منابع با ارزش ارزی کشود در شریط تحریم و جنگ اقتصادی به باد میرود هم صنعت خودروسازی کشور نابود میشود و باعث بیکاری گسترده میشود و هم باعث تغییر باور مردم میشود که کالای بی کیفیت است
ناشناس
پس حالا حالا منتظر باش و از این انتظار لذت ببر
علی محسنی
تا زمانی تنها خریدار نفت ایران چین باشه و اونم فقط به ازای فروش خودروی چینی نفت بخره مطمئن باشین واردات خودرو چیزی شبیه جکه.اینقد ساده نباشین.وقتی قیمت لکسوس پنج سال کارکرده هم قیمت شاسی چینی باشه کسی چینی میخره؟؟؟؟کسی نخره چطوری نفت بفروشن
جواد
هیچ وقت نمیزارن وارد بشه
اگه هم وارد بشه با قیمت چند بار قیمت بازار میدن دست مردم
علی اصغرکشاورز
باسلام آقای رئس جمهور محترم این گوی این میدان الوعده وفا شما باشعار دفاع از حقوق مردم رای اوردید امیدوارم دراین حوزه ورود جدی داشته باشید ومردم از شر خودروهای بی کیفیت وگرانقیمت ایرانی وچینی نجات دهید تا مردم بیچاره کمی از لذت خودروی خوب را بمانند دیگرانسانها و جوامع بشری بچشند
فخی فا
جالبه که ماشین لندکروز و هزارتا ماشین دیگه را کسی نمیبینه ولی لون آخرین ماشین تصادفی را که ۵۰۰ میلیون میدن الان شده عامل ناراحتی و یه نفر گفته وامصیبتا که باید کهنه عربها را سوار بشیم
خب بیا من از ژاپن و آلمان برایت میارم که به عرب کاری نداشته باشه
اون یکی میگه خیابونا جا نداره دیگه واردات نباشه
جالبه که تولید ماشین ایرانی مشکلی برایش نداره ولی واردات اذیتش میکنه
امان از دست خودروسازها داخلی با این پیامهاشون
ناشناس
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
امیدوارم دولت اقای پزشکیان مافیای خودروروجمع کند وواردات خودروهای خارجی آزاد بشود.
دستور آزاد شدن واردات خودرو در زمان رییسی صادر شد و حتما در دولت پزشکیان وارد خواهد شد و به امید خدا سایپا و ایرانخودرو نابود خواهد شد.
ناشناس
شما بشین پشت پراید چرخ گوشت شو تا از تولید داخلی حمایت کنی تازه چند برابر قیمت واقعی پرداخت کن
ناشناس
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
اگر محدودیت برداشته بشود هم منابع با ارزش ارزی کشور در شریط تحریم و جنگ اقتصادی به باد میرود هم صنعت خودروسازی کشور نابود میشود و باعث بیکاری گسترده میشود و هم باعث تغییر باور مردم که کالای ایرانی بدرد بخور نیست
مافیای خودرو پدر مردم رو در آورده.
فوقش 100 هزار نفر بیکار می شوند و بیمه بیکاری می گیرند
بهتره تا از این ماشین های فعلی تولیدی بخرند...
ناشناس
در کنار این تحلیل، مسائلی همچون خرابی مکرر خودروی ایرانی، هدر رفت بنزین با قیمت واقعی آن را هم لحاظ کنید. خودروی ایرانی با ۵۰ هزار کارکرد تا کنون جعبه فرمان، پمپ آب، سه بار دیسک و صفحه کلاچ و کاتالیست عوض شده!!!!
ناشناس
مگه ما صنعت خودروسازی داریم؟ بعد از پنجاه سال هنوز نمیتونیم یه خودرو بسازیم تا تحریم می شیم مونتاژ میخوابه جان و مال مردم ؟کدام صنعت؟
ناشناس
کدام خودرو سازی ، حیات خلوت برخی ها شده که هر کسی کاره ای میشود چندین نفر وارد اونجا می کند که باعث بالا رفتن قیمت تمام شده محصولات شده و بایستی از جیب مردم دربیاید
اون هم از تولیدات شأن
هر روز بی کیفیت تر از دیروز
تازه مردم پول تو دستشون هست این آشغال ها رو هم با هزار جور ادا و اطوار به اونا میدن، جمعش کنند بهتر است.
ناشناس
یعنی شما فکر میکنید ایران صنعت خودروسازی داره نه عزیز مونتاژ خودروهای بی کیفیت چین ومدلهای نسل ۵۰ سال قبل فرانسه صنعت خودروسازی نیست بعد هم کشته شدن مردم به خاطر این ماشینهای بی کیفیت ایرانی اصلا مهم نیست
امیر
کدوم صنعت با ورود آقای احمدینژاد صنعت خودرو تولید قطعات را متوقف کرد الان فقط مونتاژ هست وسلام
من 91 یه پیکان وانت صفر از نمایندگی خریدم درش نصفه بسته می شود ???
حسین
تصور کن هر ایرانی بخواد یه سفر بره مثلا امارات بگرده یه خودرو دست دوم پیدا کنه !
جوک نیست ؟
ناشناس
ما حاضریم 5درصد عوارض اضافه بدیم تمام کارکنان ایران خودرو وسایپا تشریف ببرن بخوابند وحقوق بگیرند .
سلام به هم وطنان
کارخانه هایی که با زحمات زیادی ساخته شده بودن در طول این سالیان بدونه هیچ نوع اوری و فقط با قیمت های سر سام اور عوایدش در طول سالیان به جیب کیا میرود؟