صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

نویدکیا در مس رفسنجان ماندنی شد

بر اساس تصمیم مدیرعامل و سرمربی باشگاه مس رفسنجان فعالیت نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بعد از رقابت‌های جام حذفی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۲۳۵۴
| |
2580 بازدید

نویدکیا در مس رفسنجان ماندنی شد

به گزارش تابناک ورزشی، پس از جلسه‌ای مهم میان مدیریت باشگاه مس رفسنجان و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، مقرر شد تیم مس با هدایت محرم نویدکیا برای حضور در فصل آتی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی آماده شود.

‎حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه و محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشستی پیرامون تقویت این تیم به منظور حضور قدرتمندانه در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر گفت‌وگو کردند و مقرر شد در پایان رقابت‌های جام حذفی فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه به منظور تمدید قرارداد و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر طبق نظر سرمربی تیم آغاز شود.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا