بازدید 30772

نتیجه بازی تیمهای فوتبال ایران و برزیل

کد خبر: ۱۲۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۶ 07 October 2010
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا آماده می کند در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتبال برزیل رفت و با وجود نمایش قابل قبولی که ارائه کرد در نهایت برابر قهرمان پنج دوره مسابقات جام جهانی شکست خورد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ابوظبی، دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل از ساعت 20:30 دقیقه امروز پنجشنبه به قضاوت علی فرید از امارات در ورزشگاه زاید شهر ابوظبی آغاز شد که در پایان تیم ملی فوتبال برزیل با نتیجه 3 بر صفر شاگردان افشین قطبی را شکست داد.

در این بازی که حدود 15 هزار تماشاگر آن را از نزدیک تماشا می کنند، " دنی آلوز" در دقیقه 14 و از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه سیدمهدی رحمتی را باز کرد. در نیمه دوم و در دقیقه 69 " پاتو" گل دوم برزیلی ها را وارد دروازه ایران کرد. در دقیقه 91 این بازی نیز نیلمار گل سوم برزیل را وارد دروازه ایران کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه 5 این دیدار توسط محمد غلامی دروازه برزیل را باز کرد اما داور اماراتی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در نیمه دوم نیز تیم ایران بعد از صدای سوت داور به یک گل مردود رسید. جواد نکونام نیز یکبار در نیمه دوم در موقعیتی خوب توپ را به تیر دروازه برزیل زد.

سید مهدی رحمتی، احسان حاج صفی، سید جلال حسینی، محمد نصرتی، خسرو حیدری، مسعود شجاعی(کریم باقری)، جواد نکونام، پژمان نوری(میلاد میداودی)، آندرانیک تیموریان، میلاد زنیدپور(ایمان مبعلی) و محمد غلامی(کریم انصاریفرد) در این دیدار برای تیم ملی ایران به میدان رفتند.

کریم باقری کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و کاپیتان فعلی پرسپولیس در دقیقه 74 این دیدار در میان تشویق شدید حدود 10 هزار تماشاگر ایرانی وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را برای آخرین بار بر بازو بست. باقری در طول دقایقی که در زمین حضور داشت بارها مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. او که به تشخیص افشین قطبی در خط حمله قرار گرفته بود در دقایق حضورش در زمین یک بار هم صاحب موقعیت گلزنی نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس