بازدید 3552

پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد

مسعود پزشکیان منتخب تبریز در انتخابات مجلس دوازدهم، رسما برای حضور در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
کد خبر: ۱۲۳۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ 26 May 2024


به گزارش تابناک، هر چه به دهم خرداد ماه که موعد ثبت‌نام نامزدها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است، نزدیک می‌شویم، اخبار مرتبط به ابراز تمایل چهره‌های سیاسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری این دوره نیز داغ‌تر می‌شود.

پس از مطرح شدن نام برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب از جمله محمدرضا عارف و عبدالناصر همتی برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو، این بار نوبت مسعود پزشکیان بود که حضور خود در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری را رسما اعلام کند.

وی در گفت‌وگویی درباره انگیزه خود برای نامزدی در انتخابات آتی گفته است: قصدم از شرکت در انتخابات افزایش مشارکت مردمی و آوردن برخی افراد پای صندوق‌های رای در شرایطی است که این تصور در سطح داخلی و بین المللی در مورد ایران وجود دارد که مردم با صندوق‌ها قهر هستند.

به گفته پزشکیان، با حضور سلایق و افراد مختلف در شرایط دشوار کنونی می‌توان مشارکت در انتخابات آتی را افزایش داد آن هم در وضعیت دشوار کنونی که بدلیل فاجعه فقدان رییس جمهور به اجبار باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

پزشکیان همچنین عنوان کرده است که "حضور افراد و سلایق مختلف باعث باز شدن میدان رقابت و تغییر این نگاه می شود که در ایران تنها یک جریان حاکم است و به دنیا نشان می‌دهیم که با حضور مردم در میدان، رای آنها تعیین کننده خواهد بود".

پزشکیان تصریح کرده است: آنچه که شخصاً دنبال آن هستم افزایش مشارکت است اما اگر بتوانیم با شخصیت های مختلف اصولگرا و اصلاح طلب مشورت کنیم و این جو تقابل در کشور را به تعامل تبدیل کنیم، ارزشمند خواهد بود چون زمانی موفق خواهیم بود که باهمدیگر مشارک و تعامل کنیم و میدان انتخابان میدان رقابت است و نه تعامل و آنچه تعیین کننده است سیاست های کلی نظام است که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است.

منبع: تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ماشاالله همه هم دغدغه مردم رو دارن .. اینقدر به فکر ما هستید وضعمون اینه .. توروخدا شما فقط به فکر خودتون باشید برای ما بهتره
با توچه به سوابق ایشان و رزومه خوبی که نسبت به سایر گزینه ها دارند خیلی بهتره
یعنی ایشان قصدش فقط اینه که تعداد مشارکت را افزایش دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برنامه ای
چیزی
حرفی برای گفتن
واقعاً هیچی !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خواب در مورد بعدش که نمیتونن حرف بزنن .. مثلا چی بگه عباس آقا رو میخوام بزارم آبدارچی
اگه بزارن و تایید بشه عاقلترین ......
آدم پاک و مدبری هست انشالا موفق باشند
خودتون هم قبول داريد که هيچ کاره هستين و تصميم گير کس ديگه ايست
در دولت آقای خاتمی سنگ اندازیهای اصولگرایان بگونه ای بود که کارها متوقف میشد لذا دولت وقت افراد غیر همسو رو کنار گذاشت و همین کار هم عامل موفقیت دولت آقای خاتمی در بخش اقتصادی گردید اما متاسفانه همین عمل شد میزان کار تمامی دولتها در مراحل بعد و البته بدون دستاورد مهم وقابل توجه
بهبود اقتصاد کشور و رفاه مردم را بی خیال شوید فقط بچسبید به صندوق های رای!
بخاطر مخالفت ایشان با اتباع بنده به ایشان رای میدهم مطالبه هر ایرانی اخراج اتباع افغانی
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار