بازدید 3952
۷
در پی اعتراض شدید استقلال:

علی خسروی محروم شد

کد خبر: ۱۲۳۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ 26 May 2024

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از صدور دستور موقت برای عضو کمیته داوران خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته اخلاق با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده، مدارک، مستندات و گزارش­‌های واصله علیه علی خسروی، عضو کمیته داوران مبنی بر تخلف اخلاقی وی با توجه به اینکه این نوع رفتار، نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می‌شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می­‌کند و اینکه صدور حکم نهایی در خصوص وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است لذا بنا بر اهمیت موضوع به استناد مواد ۲۳ و ۶۵ آیین‌­نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می­‌شود.

بر همین اساس نامبرده از هر نوع فعالیت فوتبالی و فوتسالی و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه‌ها و باشگاه به مدت ۲۰ روز تا صدور رای قطعی محروم است.

این رای ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ به ایشان قابل اعتراض در کمیته استیناف است.

ضمناً از طریق سازمان لیگ و حراست فدراسیون با نهادهای ذی ربط جهت اجرای حکم و ممانعت از ورود به باشگاه و ورزشگاه‌ها و اماکن فوتبالی اقدام لازم به عمل آید. نتیحه عدم اجرا متوجه مقامات مستنکف و باشگاه خواهدبود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
خب چه فایده !؟؟ آقای خسروی زهر خودش را به استقلال ریخت!! حالا هم به این رای اعتراض می کند و تبرئه می شود بعد هم به سم پاشی هایش علیه تیم محبوب مردم ایران در فصل آینده ادامه می دهد
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
استقلال بجای فرافکنی میبایستی در زمین بازی نتیجه میگرفت.حالا اگر پرسپولیس باخته بود یا استقلال برده بود قطعا این حرف ها رو نمیزدند
داوران می دانند مافیای کمیته داوران در اختیار افشاریان و خسروی است و بدون رضایت این دو داوری مهم بهشون داده نمی شه و این رضایت جز با سوت به نفع تیم محبوبشون و علیه استقلال بدست نمی آید.
چیزهای عجیبی می بینیم طرف گفته آمدند شیتل بدند محروم میشه ولی شیتل بده آزاد به ریش همه می خنده . حالا مشخص شد وقتی ارکان یک تیم از مدیر،سرمربی و..بازیکن به همه توهین و افترا می زنند ولی هیچ عکس العملی از مراجع ذی صلاح دیده نمیشود و هر هفته صدایشان بلندتر و بصورت هماهنگ و کلیشه ای در مصاحبه ها به بیان یک موضوع را می پردازند. واقعا عجیب نیست؟
نکنه حرفهاش به ساحت نامقدس مدیران اون تیمی که همه اعضاش از مدیر و مربی و بازیکن و حتی آبدارچیش ، هر چی دلشون می خواد میکنن و هرچی بخوان در مورد همه میگن و هیچ اتفاقی که براشون نمیفته که هیچ ، پاداش هم میگیرن برخورده .!!!!!!!!!!!
نکنه حرفهاش به ساحت نامقدس مدیران اون تیمی که همه اعضاش از مدیر و مربی و بازیکن و حتی آبدارچیش ، هر چی دلشون می خواد میکنن و هرچی بخوان در مورد همه میگن و هیچ اتفاقی که براشون نمیفته که هیچ ، پاداش هم میگیرن برخورده .!!!!!!!!!!!
خسروی از اول متهم به فساد بود. از زمان شروع اولیه لیگ برتر بعد از آن بازی معروف سپاهان همگان ایشان را شناختند. حالا چرا اصرار دارند از امثال خسروی و افشاریان و حیدری ها استفاده کنند، حتما خود آن بالایی ها هم یکجوری دخیل هستند
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری