بازدید 10040

واژگونی کامیون در همدان یک کشته بر جا گذاشت

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: بارش باران و لغزندگی جاده در محدوده گردنه اسدآباد موجب واژگونی و مرگ راننده کامیون و مصدومیت سرنشین این خودرو شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷ 26 May 2024

به گزارش «تابناک»، سرهنگ «ارسلان سرمدی» شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد با سرعت غیرمطمئن در جاده بارانی و لغزنده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل بروز این سانحه جاده‌ای بوده است.

وی اضافه کرد: گردنه اسدآباد به طول ۱۵ کیلومتر، طولانی ترین گردنه کشور محسوب می‌شود که برای ایمن سازی آن اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ پیش‌تر شاهد بروز تصادفات بیشتر رخ به رخ، خروج خودرو از مسیر اصلی و سقوط به دره نیز در این گردنه بودیم که با ایمن سازی انجام شده، حوادث آن به طور محسوسی کاهش یافته است.

سرهنگ سرمدی افزود: نصب نیوجرسی و جدا کننده، ایجاد شانه خاکی، خط کشی و نصب روشنایی موجب کاهش آمار تصادفات در این گردنه شده است.

وی گفت: ۲ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ بی توجهی به جلو و رعایت نکردن حق تقدم بیشترین سهم را در بروز سوانح فوتی و جرحی استان همدان داشته است.

سرهنگ سرمدی افزود: ۶۵ درصد سوانح جاده‌ای این استان مربوط به خودروی سواری، ۱۱ درصد کامیون، ۱۰ درصد وانت و مابقی سایر وسایل نقلیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری