جزئیات مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم

علیرضا سلیمی جزئیات مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ 24 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح روز دوشنبه هفتم خرداد ماه برگزار می‌شود.

علا الدین بروجردی رییس،هیات رئیسه سنی مجلس

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم اظهار داشت: در این جلسه هیئت رئیسه سنی ریاست جلسه را بر عهده خواهد داشت بر این اساس علاءالدین بروجردی در مراسم افتتاحیه ریاست جلسه را بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: جلسه افتتاحیه با حضور اعضای شورای نگهبان، رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، تعدادی از ائمه جمعه، سرپرست ریاست جمهوری و تعدادی از اعضای کابینه، رئیس قوه قضاییه و تعدادی از استانداران برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه میهمان خارجی ندارد

سلیمی خاطرنشان کرد در هیچ دوره‌ای از مجلس برای مراسم افتتاحیه میهمان خارجی دعوت نشده و حضور نداشته و در این دوره نیز مهمان خارجی برای مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم دعوت نشده است.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم اظهار داشت: در جلسه افتتاحیه پس از قرائت قرآن و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، کار قرعه کشی شعب انجام خواهد شد و در ساعت ۱۰ صبح منتخبین برای ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به مرقد امام (ره) خواهند رفت.

انتخابات هیات رییسه ۸ خرداد برگزار می‌شود

وی افزود: در بعد از ظهر روز دوشنبه شعب تشکیل جلسه می‌دهند و اعتبارنامه‌های منتخبین در جلسات شعب مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه بررسی‌ها به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: انتخابات هیئت رئیسه برای اولین اجلاسیه مجلس دوازدهم نیز در روز سه‌شنبه هشتم خرداد ماه انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری