بازدید 1584

هشدار ریزش سنگ در کوهستان مازندران

معاون هواشناسی مازندران، گفت: هواشناسی برای روزهای شنبه و یکشنبه هشدار نارنجی صادر کرد و هشدار ریزش سنگ در مناطق کوهستانی استان صادر شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴ 24 May 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد اسدی، اظهار داشت: هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به مداخلات جوی هشدار داد.

وی افزود: با شکل‌گیری جریانات شمالی از بعد از ظهر شنبه 5 خرداد تا یکشنبه 6 خرداد 1403  بارش باران و گاهی رگبار باران و رعد و برق در کنار وزش باد نسبتاً شدید و احتمال تگرگ در استان پیش‌‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران، تصریح کرد: ریزش سنگ، کاهش دید، لغزندگی جاده، صاعقه و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی از مخاطرات جوی است.

اسدی با اشاره به آبگرفتگی معابر وافزایش حجم آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها از مسافران خواست از سفر به مناطق کوهستانی و مسیرهای رودخانه‌ای جلوگیری کنند.

وی توصیه کرد: شهروندان با عدم اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ایمنی سفر خود نقش آفرین باشد و علاوه بر این از استقرار در مناطق مرتفع پرهیز کنند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های کوهنوردی منع شده است، بیان کرد: دامداران با خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها نکات و هشدارها را دقت کنند.

اسدی خاطرنشان کرد:  اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و بیلبوردهای تبلیغاتی شهرها از دیگر توصیه‌هایی است که بیان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری