بازدید 4915
مردی که قبل از پرواز به تهران، منصرف شد

گزینه هدایت ایران، سرمربی وستهام انگلیس شد

این سرمربی اسپانیایی قبل از امضای قرارداد با ویلموتس، هدایت تیم ملی فوتبال ایران را پذیرفته بود اما در لحظات آخر ، به دلایل خانوادگی و مخالفت آنها حاضر به سفر به تهران نشد.
کد خبر: ۱۲۳۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ 23 May 2024

گزینه هدایت ایران، سرمربی وستهام انگلیس شد

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید که طبق ادعای تاج در مقطعی با فدراسیون فوتبال ایران هم به توافق رسیده بود، امروز به طور رسمی هدایت چکش‌ها را برعهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه وستهام بعدازظهر امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که خولن لوپتگی با امضای قراردادی دو ساله به طور رسمی هدایت تیم فوتبال وستهام را برعهده گرفته است. این مربی اسپانیایی جانشین دیوید مویس شد که پس از پنج سال از سمت سرمربیگری چکش‌ها کنار رفت.

این سرمربی اسپانیایی قبل از امضای قرارداد با ویلموتس، هدایت تیم ملی فوتبال ایران را پذیرفته بود اما در لحظات آخر ، به دلایل خانوادگی و مخالفت آنها حاضر به سفر به تهران نشد.

لوپتگی در این خصوص اظهار داشت: خیلی خوشحالم که می‌توانم بخشی از آینده این باشگاه بزرگ باشم. ما تلاش خواهیم کرد تا اثر خود را بر این باشگاه بگذاریم. جاه‌طلبی من به عنوان مربی این است که همیشه بهتر و بهتر باشیم و به اهداف بزرگتر دست پیدا کنیم و بازیکنان و تیم را برای پیشرفت کردن تشویق کنیم. من جایی هستم که می‌خواهم باشم.

وی افزود: پیشنهادات دیگری هم داشتم اما خیلی خوشحالم که وستهام من را انتخاب کرد، چون من هم وستهام را انتخاب کرده بودم، از این‌رو همه ما از این بابت خوشحالیم. ما با ایده بزرگی به اینجا آمده‌ایم و تا سر و صدای زیادی به راه بیندازیم. ما برای این چالش هیجان‌زده هستیم و تمام توان‌مان را برای کمک به این باشگاه خواهیم کرد تا به اهداف‌مان برسیم. مطمئن هستم که هواداران هم در این راه نقشی کلیدی خواهند داشت.

خولن لوپتگی 57 ساله که اخیراً بحث احتمال حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون میلان، کریستال‌پالاس و بایرن مونیخ هم مطرح شده بود، فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند. او پیش از این هدایت تیم‌هایی همچون پورتو، رئال مادرید، سویا و تیم ملی اسپانیا را برعهده داشته است.

وستهام فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس را با 52 امتیاز در رده‌ نهم جدول رده‌بندی به پایان برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری