بازدید 4511

امام جمعه تبریز یک منش امام جمعه‌ای ایجاد کرد

نماینده رهبر انقلاب در تشیع شهید آل‌هاشم: امام جمعه تبریز یک فرهنگ جدید و منش امام جمعه‌ای ایجاد کرد
کد خبر: ۱۲۳۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 23 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمدیان گفت: گرچه حادثه تلخی را تجربه کردیم اما این بشارت خدواند است که از او هستیم و به سوی او بازمی گردیم.

حجت الاسلام محمد محمدیان، نماینده اعزامی مقام معظم رهبری در آئین تشیع شهید آل‌هاشم در تبریز با اعلام پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده شهید آل هاشم و مردم تبریز و آذربایجان شرقی، اظهار کرد: آل هاشم یک فرهنگ جدید و مشی و منش امام جمعه ای ایجاد کرد و با تواضع، صفا، مردم داری و خلوص ویژه ای که هدیه خداوند در ایشان بود، در دل مردم جا باز کرد.

وی به شهادت آل هاشم در هیات همراه رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: عجب تقدیری بود که در کنار مردمی از جنس خود در مردم داری و صفا و خلوص نیت به شهادت رسید.

محمدیان با بیان اینکه مصیبت وارده به قدری تلخ بود که جان و دل همه دوستداران نظام را سوزاند، افزود: گرچه حادثه تلخی را تجربه کردیم اما این بشارت خدواند است که از او هستیم و به سوی او بازمی گردیم.

وی ابراز امیدواری کرد که ادامه دهنده راه نورانی شهدای گرانقدر با تول بر خداوند و استعانت از اهل بیت عصمت و طهارت باشیم تا به شهادت برسیم.

محمدیان ادامه داد: در این حادثه بهترین ها را از دست دادیم، رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر، امام جمعه محبوب و مردمی، وزیر امور خارجه کاربلد و کاردان و استاندار خدوم که امیدواریم این حادثه تلخ نقطه عطفی در حرکت رو به جلوی نطام ایجاد و خون این شهدا درخت پرثمر انقلاب را آبیاری کند.

وی افزود: بار مصیبت بسیار سنگین است و این مصیبت و فقدان دو گوهر ناب از آذربایجان شرقی را محضر امام زمان و رهبر معظم انقلاب و همه کسانی که مدیون و مرهون ایم مسیر می دانند، تسلیت می گویم و برای ملت ایران، آرزوی سربلندی دارم.

محمدیان به حضور مردم در مراسم بدرقه و تشییع رئیس جمعه و هیات همراه اشاره و بیان کرد: مردم در ۴۵ سال گذشته ثابت کردند که در عهد و وفایی که با امام بسته اند همچنان راسخ هستند و آل هاشم نیز که از جنس مردم بود در ۴۵ سال منتظر ماند و تغییر نکرد و به آرزویش که شهادت بود نایل شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری