بازدید 1725

باقری: سیاست همسایگی ایران استمرار خواهد یافت

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی ضمن حضور در آئین بزرگداشت بین‌المللی رئیس جمهور و وزیر‌ امور خارجه شهید کشورمان و ادای احترام به پیکر مطهر دکتر رئیسی رئیس جمهور شهید و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید و قرائت فاتحه، با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۲۳۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ 23 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی با ابلاغ پیام‌های تسلیت و همدردی شیخ محمد بن زاید آل‌ نهیان رئیس و شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس و نخست وزیر این کشور به مقامات عالی رتبه، دولت و مردم کشورمان،‌ سفرش به ایران در این‌ شرایط سخت را برای ابراز عمق دوستی و همبستگی و تاکید بر روابط برادرانه بین دو کشور و ملت دانست.

علی باقری نیز در این دیدار از پیام‌ها و اظهارات محبت آمیز مقامات عالی‌رتبه امارات تشکر و تاکید کرد همدلی و همراهی در بزنگاه های سخت، سرمایه ارزشمندی برای همکاری به‌ منظور بهره‌برداری مشترک از  فرصت‌ها و مقابله هماهنگ با تهدیدها و چالش‌هایی است که صلح، ثبات و امنیت منطقه را تهدید می‌کند.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به نگاه راهبردی آیت‌الله رییسی به سیاست خارجی، سیاست همسایگی را رویکرد هوشمندانه رییس جمهور شهید دانست و تصریح کرد: با تایید این سیاست از سوی رهبر انقلاب اسلامی باید تاکید کرد تنش‌زدایی از مناسبات با همسایگان سیاست قطعی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی و راهبرد کارآمد برای همکاری منطقه‌ای است که قطعا استمرار خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری