بازدید 5036
۵

افشای جزئیات جدید درباره سریال پایتخت ۷

این روز‌ها تیم «پایتخت» مشغول پیش‌تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک‌ماهه در ایران و سه‌ماهه در کشور تاجیکستان آماده می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ 21 May 2024

 به گزارش تابناک، این روز‌ها تیم «پایتخت» مشغول پیش‌تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک‌ماهه در ایران و سه‌ماهه در کشور تاجیکستان آماده می‌کنند.

محسن تنابنده کار سختی با فیلمنامه سری هفتم دارد؛ چرا که طی سال‌های غیبت «پایتخت» عمده محصولات ادامه‌دار و فصل‌بندی‌شده تلویزیون با کیفیت نازلی همراه بوده‌اند و تیم «پایتخت» باید بازگشت قدرتمندی را برای خود تدارک ببیند. با توجه به سابقه تنابنده و سیروس مقدم در فصول گذشته پیش‌بینی می‌شود این اتفاق رقم بخورد و «پایتخت۷» نیز همانند «مهمانی» ایرج طهماسب جزء آثار موفق صدا و سیما در سال ۱۴۰۳ و پروژه احیای تلویزیون خواهد بود.

منبع: سایت انتخاب
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
دیگه شورش را در آورده اند.تجربه تلخ سریال فوق محبوب زیرآسمان شهر که با تولید سری های بیمزه بعدی نتیجه معکوس داشت در این سریال هم که اوایل محبوب شد درحال تکراراست. به نظر میاید صرفا منافع مادی چندنفر ازجمله شخص محسن تنابنده دلیل ساخت پی درپی سری های مختلف این سریال از مزه افتاده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
زیر اسمان شهر تکرار یک سوژه بود و بی مزه شد. پایتخت هر فصل یک داستان و سوژه مجزا است که برای یک خانواده اتفاق می افتد
ان شالله. امیدواریم فصل هفتم هم ساخته بشه و باعث خوشحالی مردم بشه
امیدوارم افت کیفیت نداشته باشند. همان طور که تاکنون خوب و متنوع کار کرده بودند.
بی مزه شده
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری