بازدید 1586
تابناک مرور کرد؛

تغییر نام اتوبانی به نام رئیسی/ شاید امروز شاید وقتی دیگر

«معبری در تهران به نام ابراهیم رئیسی نامگذاری خواهد شد.» این جمله را سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته در پاسخ به خبرنگاران مطرح کرد.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷ 21 May 2024

تابناک: «معبری در تهران به نام ابراهیم رئیسی نامگذاری خواهد شد.» این جمله را سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته در پاسخ به خبرنگاران مطرح کرد.

تغییر نام اتوبانی به نام رئیسی/ شاید امروز شاید وقتی دیگر

این مقام مسئول همچنین می‌گوید «تصمیم گیری در مورد اینکه کدام معبر به نام ابراهیم رئیسی تغییر نام دهد در زمانی مناسب انجام خواهد شد. اما و در حال حاضر این اتفاق نخواهد افتاد. با توجه به جایگاه بالا و اهمیتی که دارد باید در زمان مناسب در خصوص انتخاب این معبر تصمیم گیری شود.»

تغییر نام اتوبانی به نام رئیسی/ شاید امروز شاید وقتی دیگر

اما ظهر دیروز مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران تصمیم گیری در این مورد را به روز سه شنبه( امروز) موکول کرد و از ارائه طرح دو فوریتی در جلسه امروز شورا شهر خبر داد.

کدام اتوبان تهران به نام «آیت‌الله رئیسی» نام‌گذاری می‌شود؟

اما روز گذشته یکی از رسانه‌ها مدعی شد چهار گزینه برای نام گذاری مطرح شده است.

این رسانه در خبری مدعی شد یکی از چهار گزینۀ زیر به‌عنوان خیابان آیت‌الله رئیسی بررسی و در صحن شورای شهر انتخاب خواهد شد:

۱. بزرگراه آزادگان محدودۀ اتوبان آیت‌الله سعیدی تا سه‌راه افسریه
۲. خیابان خاوران و بزرگراه امام رضا از میدان خراسان تا سه راه افسریه
۳. خیابان کارگر جنوبی حدفاصل میدان انقلاب تا میدان راه آهن
۴. بزرگراه بعثت حدفاصل میدان بهمن تا سه‌راه افسریه

تغییر نام اتوبانی به نام رئیسی/ شاید امروز شاید وقتی دیگر

براساس این گزارش، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی