بازدید 2484

هت‌تریک باخت پیاپی والیبال ایران به برزیل؛ تیم پائز آماده است؟

کد خبر: ۱۲۳۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ 18 May 2024

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود پیش از آغاز لیگ ملت‌ها مغلوب برزیل شد.

به گزارش تابناک  ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، امروز (شنبه 29 اردیبهشت) در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف برزیل رفت.

شاگردان موریس موتا پائز در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 17 و 25 بر 23 نتیجه را به برزیل میزبان واگذار کردند تا از سه دیدار دوستانه و تدارکاتی تجربه‌های لازم برای حضور شایسته در هفته نخست لیگ ملت‌ها کسب کرده باشند.

مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی ترکیب شروع کننده تیم ایران در سومین مسابقه تدارکاتی مقابل برزیل بودند.

در آن سوی میدان نیز برناردو رزنده سرمربی تیم ملی والیبال برزیل از یواندی لئال، مائوریسو بورگس، اوتاویو هنریکه پینتو، لوکاس ساتکمپ، فرناندو کرلینگ، آلان سوزا و تالس هوس در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

در ابتدای این مسابقه سرمربیان دو تیم توافق کردند که این دیدار نیز در چهار ست برگزار شود و مردان والیبال ایران در ست چهارم نیز 25 بر 19 نتیجه را واگذار کردند.

استفاده از ترکیب‌های مختلف و تاکتیک‌های متنوع از جمله سه دریافت کننده در زمین برای مهار سرویس‌های محکم حریفان از جمله کارهای سرمربی تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای تدارکاتی مقابل برزیل بود.

تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از این مسابقه کمپ تیم‌های ملی والیبال برزیل را ترک می‌کند و راهی محل اسکان خود در هتل هفته نخست لیگ ملت‌ها در ریودوژانیرو می‌شود.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های 2024 در گروه مردان از روز یکم خردادماه شروع می‌شود و ملی‌پوشان والیبال ایران ساعت 3:30 دقیقه بامداد روز پنج‌شنبه سوم خرداد در نخستین مسابقه خود به مصاف صربستان می‌روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی