بازدید 1266

آخرین نشست کمیسیون امنیت ملی با امیرعبداللهیان

بنا به دعوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارت امور خارجه به منظور تبادل نظر و همفکری در حوزه سیاست خارجی در محل این وزارتخانه برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶ 15 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات‌ در حوزه سیاست و روابط خارجی کشور، از حمایت، همراهی و تعامل سازنده مجلس شورای اسلامی بویژه رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با دستگاه دیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد.

جلال زاده رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز متقابلا از تلاش ها و اقدامات موفق دستگاه دیپلماسی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین هماهنگی، تعامل و هم افزایی میدان و دیپلماسی در عرصه سیاست خارجی تشکر کردند و به بیان دیدگاه‌ها و برخی سوالات خود در موضوع سیاست خارجی و روابط بین الملل پرداختند.

امیرعبداللهیان در پایان این نشست از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و ضمن پاسخگویی به سئوالات نمایندگان، بر اهمیت تداوم‌ و تقویت همفکری و همکاری هم افزا بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی‌ در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

در این نشست همچنین مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه و حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان آخرین تحولات حوزه مربوطه را بیان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی