بازدید 1303

ناامیدی رئیس پیشین شاباک از وضعیت کنونی اسرائیل

رئیس پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در اظهاراتی شرایط فعلی این رژیم را ناامید کننده توصیف کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸ 10 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، یاکوف پری رئیس پیشین شاباک، گفت: (رژیم)اسرائیل در حال حاضر رهبری ندارد که بتواند به پرسش‌های مردم مضطرب پاسخ دهد.

وی افزود: بنیامین نتانیاهو حرف خود را می‌زند و گاهی مستقل و جدا از تصمیمات کابینه صحبت می‌کند و باعث سردرگمی بیشتر می‌شود.

رئیس پیشین شاباک، اضافه کرد: به خاطر نمی‌آورم که شرایط (رژیم) اسرائیل در هیچ مقطعی به‌ اندازه وضعیت کنونی، ناامیدکننده بوده باشد.

پیشتر شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که عدم دستیابی به توافق مبادله اسرا بین مقاومت فلسطین و (رژیم) اسرائیل تهدیدی برای کابینه نتانیاهو است.

این رسانه صهیونیستی افزوده بود: دو وزیر در کابینه جنگ، بنی گانتس و گادی آیزنکوت در صورت عدم توافق مبادله اسرا از کابینه اضطراری استعفا خواهند کرد و این موضوع منجر به فروپاشی کابینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی