بازدید 2310

هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیانی که در اسفند 1401 ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 18 همان ماه نسبت به انتخاب هونگچی E-QM5 خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ 06 May 2024

هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.

در این نوبت هونگچی E-QM5 با قیمت یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته بر اساس تبصره این طرح فروش « این قیمت، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی