بازدید 3717
۱

هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!

معاون اجتماعی پلیس راهور پایتخت با اشاره به تصادفات شبانه در تهران گفت: عابران پیاده شب هنگام لباس تیره نپوشند.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ 16 April 2024

 به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: سرهنگ فیروز کشیر دوشنبه شب در گفت و گویی اظهار کرد: در تصادفات منجر به مرگ شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودروها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: متاسفانه برخی از عابرین پیاده شب هنگام لباس‌های تیره می پوشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در رصدها مشخص گردید که بیشترین تصادفات منجر به مرگ شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: معابری که اعلام شد جزو معابر خطرناک تهران به ویژه در شب هنگام بوده و پلیس بارها اطلاع رسانی های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی شهر و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می کنند باید با دقت و مهارت بیشتری تردد داشته و حواس شان به عابرین پیاده و موتورسواران باشند و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می شود جدا پرهیز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خوب شدفراموش نکردیدکه گوش زدکنیدکه پوشیدن لباس تیره درشب وگذشتن ازعرض گذر به استقبال مرگ رفتن است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار