بازدید 1279

قاضی پور: مردم با واقعیت زندگی می‌کنند نه با شعار

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم با واقعیت زندگی می کنند نه با شعار بنابراین باید نتایج اقدامات دولت رنگین و پر شدن سفره مردم باشد. امنیت روانی و اطمینان خاطر به آینده دو مولفه ای هستند که باید به جامعه بازگردد.
کد خبر: ۱۲۳۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ 13 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، این روزها که بازار دلار و طلا نوسانات شدیدی را تجربه می کند؛ از مواضع رئیس بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سخنگوی دولت این طور برداشت می شود که فضای کشور گل و بلبل است و مردم هیچ مشکلی در حوزه تأمین معاش و پیشبرد امور زندگی شان ندارند. کارشناسان معتقدند قطع به یقین ندیدن واقعیت ها تأثیر منفی بر امید مردم به آینده می گذارد، حال سئوال این است که دولت با چه اقداماتی می تواند امید را به جامعه بازگرداند؟ 

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره نحوه احیای امید مردم به آینده گفت: اولین اقدام دولت باید این باشد که کم مصاحبه کنند. کاری را انجام دهند بعد خبرش را اعلام کنند چون در حال حاضر روال به صورت است که اول تصمیم انجام یک کار را اعلام می کنند اما اجرا نمی کنند، در چنین حالتی نزد افکارعمومی مردم دروغگو محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه دولتمردان نباید آمار غیرواقعی بدهند، افزود: مسئولان شهامت داشته باشند و از ملت عذرخواهی کنند. مردم با واقعیت زندگی می کنند نه با شعار بنابراین باید نتایج اقدامات دولت رنگین و پر شدن سفره مردم باشد. امنیت روانی و اطمینان خاطر به آینده دو مولفه ای هستند که باید به جامعه بازگردد.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به اهمیت اشتغال زایی و افزایش قدرت خرید مردم، اظهار کرد: باید حق مردم را در زمان تعیین حقوق و دستمزد بدهیم، یعنی حقوق شان را به تعویق نیاندازیم که وقتی ارزش پول شان از بین رفت تازه بخواهیم حقوق شان را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: جهش تولید با مشارکت مردم اتفاق می افتد. 90 کارخانجات ما دولتی و خصولتی هستند. معتقدم باید بهره وری و مشارکت مردم را در عرصه تولید بالا برد و بسترهای رونق اقتصادی را با فراهم آوردن برخی زمینه ها تشویق کرد. دولت می تواند شادابی را به جامعه  بیاورد، به شرطی که فضولی در کار مردم نکند تا مردم بتوانند با بینش خود اقتصاد را بهبود بخشند.

قاضی پور با بیان اینکه ما ظرفیت های خوبی در جامعه داریم، بیان کرد: زنان و مردان متخصص ما در صحنه نیستند چون مدیران قوی در رأس کار حضور ندارند، معمولا آدم های کوچک سعی می کنند افراد زیرمجموعه مدیریتی شان را از کوچکترها انتخاب کنند و این خلاف بهره وری است. همچنین برخی ها با حذف دیگران می خواهند هر طور شده در قدرت بمانند که اینها رویکرد درستی نیستند.

قاضی پور با بیان اینکه می توانند با صدور برخی مجوزها نه تنها سطح رضایتمندی جامعه را بالا برد بلکه بسیاری از مشکلات را نیز حل کرد، گفت: مردم ایران سالانه سه میلیون خودرو نیاز دارند که فقط یک میلیون خودرو در داخل تولید می شود، اگر سریع اجازه واردات داده شود تا خودرو خارجی با کیفیت به داخل کشور بیاید. این مسئله در کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا، بهبود کیفیت خودروهای داخلی، زیباسازی مبلمان شهری، کاهش تلفات تصادفات رانندگی و کاهش قیمت خودرو تأثیر مستقیم خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار