بازدید 1565
۱

واکنش یک نماینده به افزایش سرقت تلفن همراه

عضو کمیسیون قضایی مجلس، تشدید تدابیر انتظامی و قضایی را در برخورد با سرقت‌های تلفن همراه خواستار شد.
کد خبر: ۱۲۳۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰ 13 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس درباره افزایش سرقت‌های مسلحانه به ویژه سرقت موبایل، گفت: ما در مجلس موضوع تشدید مجازات دارندگان و قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز را بررسی و در هفته‌ای که گذشت کلیات آن را تصویب کردیم، این مصوبه قانون خوبی است که می‌تواند بازدارنده باشد، اما به نظر می‌رسد در این خصوص بیشتر از اینکه که مشکل کمبود قانون وجود داشته باشد، اقدام نیرو‌های مسئول به ویژه نیروی انتظامی باید تقویت شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون وجود دارد و باید در اجرا جدی‌تر ورود کنند، ادامه داد: دادستان‌ها و قضات نیز باید احکامی صادر کنند که بازداندگی داشته باشد، همچنین شورای تامین شهرستان‌ها و استان‌ها درخصوص افراد شرور - در جلساتی که با حضور مقامات قضائی است- تصمیمات درستی اخذ کنند.

وی با اشاره به اینکه نگرانی‌هایی درباره این موضوع از سوی مردم به ما ارجاع می‌شود، تصریح کرد: ما پیامک‌هایی مردم درباره این موضوع را به دستگاه‌های ذیربط محلی و ملی منتقل می‌کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه متاسفانه درصد کمی از افرادی که از آنها سرقت شده، می‌توانند به اموال خود برسند، افزود: عملکرد قوه قضائیه و دستگاه‌های مسئول به نحوی است که بیشتر افرادی که مورد سرقت قرار گرفته‌اند، در انتها به مال خود نمی‌رسند که باید دستگاه قضایی فکری به حال آن کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
عدم پیگیری دولتها در ایجاد اشتغال و دادن عملکرد تو خالی توسط دستگاههای اجرایی این وضعیت را موجب میشود امری که از سالها قبل هشدار داده شده بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست