بازدید 2970

کوثری: افزایش قیمت‌ها به حمله نظامی ربطی ندارد

کوثری درباره افزایش ارز و کالاها بر اثر تاثیر حمله اسرائیل، به جماران گفت: افزایش ارز و کالاها با موضوع حمله نظامی ارتباطی ندارد و دولت باید در این مسئله حساسیت بیشتری بگذارد. درگیری‌ها برای امروز که نیست، بعد انقلاب تا امروز این مسئله ادامه داشته است. منافقین می‌آمدند وضعیت را ناامن می‌کردند و امروز نیز ادامه دارد، می‌خواهند ما نباشیم. در موضوع افزایش قیمت‌ها دولت باید رسیدگی کند.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 10 April 2024

به گزارش «تابناک»، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در خصوص پاسخ ایران به اسرائیل به خبرنگار جماران، گفت: بحث مقابله به مثل بر اساس یکسری پارامترها است؛ آن هم زمان، مکان و بررسی این دو موضوع است که در چه موقعی و در چه زمانی انجام شود که اثرگذاری آن بسیار بالا باشد. لذا ما باید مقداری تامل کنیم نه آنکه آنقدر زمان بگذرد تا مساله لوث شود. باید مدت زمان منطقی باشد و قطعا  یقینا که اطلاعات کلی آن را دارم با فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر این موضوع دارند؛ کاری کنیم که آنها از کار خود پشیمان شوند و این کار نیز باید عملی شود و می‌شود در حالیکه آن‌ها بسیاری از سفارت خانه‌های خود را تعطیل کردند باید نقطه‌ای انتخاب شود که هم اثر داشته باشد و باعث شادی مردم شود.

وی در خصوص صبر استراتژیک، گفت: آن‌ها خودشان می‌دانند ما به این صورت عمل نمی‌کنیم. ما حرفی نمی‌زنیم یا اگر بزنیم حتما عمل می‌کنیم. 

کوثری درباره افزایش ارز و کالاها بر اثر تاثیر حمله اسرائیل، گفت: افزایش ارز و کالاها با موضوع حمله نظامی ارتباطی ندارد و دولت باید در این مسئله حساسیت بیشتری بگذارد. درگیری‌ها برای امروز که نیست، بعد انقلاب تا امروز این مسئله ادامه داشته است. منافقین می‌آمدند وضعیت را ناامن می‌کردند و امروز نیز ادامه دارد، می‌خواهند ما نباشیم. در موضوع افزایش قیمت‌ها دولت باید رسیدگی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
احسنت سردار دلاور
پس به چی ربط داره،عمو؟
این دیگه افزایش قیمت نیست. ولنگاری و رو هوا بودن اقتصاد است!
سلام
استعفا وزیر اقتصاد را خواستاریم
جدی می فرمایید !!! شما از علم اقتصاد اطلاعی داری ؟!!! فکر می کنید اقتصاد و علم آن فیکه یا کیک ه ؟؟؟!!!!
مگه قیمت ها افزایش پیدا کرده؟؟؟
پس به چی ربط داره هر وقت احتمال حمله باشه چند هزار تومان دلار گرون میشه
یه آدم که از مریخ بیاد ایران هم متوجه میشه
نمیدونیم چرا دولتها نمیتونن تورم و بالا رفتن طلا و دلار رو کنترل کنن .مردم رو بدبخت کردن .باعث افزایش فقر شدن .باعث از هم پاشیدگی زندگیها میشن وکلا انسانیت از بین خواهد رفت .چرا دولتها نگران این وضعیت نیستند چقدر دیگه باید ارزش پولمون سقوط کنه تا شاید فکری کنند اصلا بلدن فکر اقتصادی بکنن مسلما خیر
البته بطور مستقيم نه بلكه با هماهنگي هر دو كشور در جهت افزايش تنش
میشه برای دو سه سال فقط، ناجی جهان نباشید
فقط ناجی ایران باشید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم