بازدید 20016

جواب پپ به خبرنگار انگلیسی: اینجا برنابئو است رفیق

اینجا ورزشگاه برنابئو است، دوستِ من! شما اهل انگلیس هستید، بنابراین نمی‌دانید که برنابئو چه معنا و مفهومی دارد. کنترل تمام بازی مقابل رئال مادرید غیرممکن است.شما می‌توانید 3 بر 2 پیش باشید و بازی تمام شود اما اینجا هرگز بازی تمام نمی‌شود
کد خبر: ۱۲۳۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ 10 April 2024

جواب پپ به خبرنگار انگلیسی: اینجا برنابئو است رفیق

پپ برای سومین بار متوالی بدون کسب پیروزی ورزشگاه برنابئو را ترک کرد. این اتفاق در هیچ ورزشگاه دیگری رخ نداده بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 3-3 مقابل رئال مادرید از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خارج شدند، پس از این دیدار گفت: ما ایده خاصی داریم و اکنون به کاری که می‌خواهیم انجام دهیم ایمان داریم اما کنترل تمام بازی مقابل رئال مادرید غیرممکن است. در فصل‌های اول‌مان در لیگ قهرمانان، ما این کار را نمی‌کردیم. اکنون ما ثبات بیشتری داریم و امیدواریم در آینده بهتر و بهتر عمل کنیم.

وی افزود: بازی واقعاً خوبی و سرگرم‌کننده‌ای بود. دو تیم می‌خواستند به روش‌های مختلف حمله کنند. هر 3 گل ما و البته گل فدریکو والورده شگفت‌انگیز بودند. من عاشق نحوه بازی‌مان در نیمه دوم هستم، جایی که ما 2 بر یک در نتیجه عقب بودیم. ما در نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کردیم. این مادرید است. شما می‌توانید 3 بر 2 در نتیجه پیش باشید و بازی تمام شود اما اینجا هرگز بازی تمام نمی‌شود.

گواردیولا که پیش از این بارها به عنوان بازیکن و سرمربی بارسلونا مقابل رئال مادرید قرار گرفته، درباره پرسش خبرنگاری که او را بابت از دست رفتن فرصت پیروزی در این بازی با وجود پیش بودن در نتیجه تا دقیقه 79 به چالش کشید، گفت: مشکلی نیست. اینجا ورزشگاه برنابئو است، دوستِ من! شما اهل انگلیس هستید، بنابراین نمی‌دانید که برنابئو چه معنا و مفهومی دارد. ما در نیمه اول نسبت به حالت معمول توپ‌های زیادی را از دست دادیم، اما اینجا مادرید است. آنها کیفیت لازم برای چرخاندن توپ در زمین را دارند. ما در نیمه دوم شخصیت خود را نشان دادیم. به ثمر رساندن سه گل در برنابئو خیلی خوب است و چیز بیشتری در این باره نمی‌توانم بگویم.

سرمربی اسپانیایی منچسرسیتی همچین درباره عدم استفاده از هافبک بلژیکی‌اش که حین گرم کردن پیش از بازی حس خوبی نداشت و به همین خاطر در این بازی مورد استفاده قرار نگرفت، اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ای که در هتل با بازیکنان پیش از این دیدار داشتیم، دی‌بروینه چیزی به من نگفت، اما در ادامه حس بدی پیدا کرد و هنگام ورود به ورزشگاه استفراغ کرد. به همین خاطر حس خوبی برای بازی کردن نداشت. امیدوارم او را برای بازی برگشت در اختیار داشته باشیم.

پپ در پایان درباره وضعیت بال انگلیسی‌اش که در این دیدار یک گل زد و در دقیقه 87 هم جای خود را به خولیان آلوارس داد، خاطرنشان کرد: ضربه‌ای به فیل فودن خورد. او بابت تعویض شدنش از من دلخور بود، اما او گل شگفت‌انگیز دیگری در این بازی به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار