بازدید 3179

دفاع درویش از قلعه‌نویی و حمله به پزشک تیم‌ملی

کد خبر: ۱۲۳۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷ 10 April 2024

دفاع درویش از قلعه‌نویی و حمله به پزشک تیم‌ملی

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به ماجرای مصدومیت بیرانوند در تیم ملی، ضمن حمله به کادرپزشکی تیم ملی، از قلعه‌نویی دفاع و حمایت کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا درویش راجع به این موضوع که او از یک مدیرعامل پرسپولیس نام برده که خسارت زیادی به باشگاه وارد کرده و آیا سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده است، گفت: قطعاً در خیلی از قراردادها سازمان بازرسی ورود کرده است، اما به نظرم بیرون آوردن این حرف‌ها به جز اینکه فضا را خراب کند، چیزی ندارد. ما همه باید سعی کنیم فضای خوبی ایجاد کنیم تا همه از آن بهره ببریم. الان در موضوع بیرانوند، بیشترین آسیب را از تیم ملی، باشگاه پرسپولیس دیده است. سه بازیکن شاخص را از دست دادیم. ما الان یک دروازه‌بان برومند داریم که می‌تواند جای بیرانوند بایستد، اما اگر این توانایی را نداشتیم مصیبت بزرگی به ما وارد می‌شد. ضمن اینکه کوچک‌ترین تشکری هم از ما نکردند. شما کی بیانیه‌ای از فدراسیون دیدید؟

«اما امیر قلعه‌نویی تشکر کرد.»، وی در واکنش به طرح این موضوع اظهار داشت: قلعه‌نویی که مثل برادر ماست. شاید اگر او نبود در بازی بعد (دیدار برگشت مقابل ترکمنستان) هم از بیرانوند استفاده می‌کردند. باز هم خدا پدر قلعه‌نویی را بیامرزد که وقتی کمسیون پزشکی به او اطلاع داده گفته است چرا او را آوردیم. بیرانوند که خودش میزان مصدومیت را متوجه نمی‌شود. جالب است یکی از دوستان گفته بیرانوند بازی قبل آسیب دیده بود. خب اگر بازیکن آسیب دیده چرا او را به ترکمنستان بردید؟! اجازه می‌دادید استراحت کند. حتی اگر همان سوم فروردین به ما اطلاع می‌دادند او دستش را کچ می‌گرفت و دیروز آن را باز می‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار