بازدید 1199

امام جمعه کرج :دشمنان نگران نباشند صبح نزدیک است

امام جمعه کرج عنوان کرد: دشمنان ما فکر می‌کنند اگر در جایی صبر راهبردی داریم، راه مبارزه را بلد نیستیم و قصد دارند ما با احساسات ضد استکباری خود به مسؤولان کشور فشار وارد کنیم که علیه دشمنان اقدامی انجام شود؛ آنها نگران نباشند، صبح نزدیک است.
کد خبر: ۱۲۳۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ 06 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، امام جمعه کرج گفت: استیصال دشمنان نشان دهنده دقت و کارایی راهبرد مقاومت بوده و مطالبه جدی همه مردم پاسخ قاطع و کوبنده به آنها است.
 
آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جهانی شکست ابرقدرت‌ها و حمایت از مسلمانان و مستضعفان جهان بود که ملت بزرگ ایران را پیشوا و پناه مسلمانان آزاده و مستضعفان جهان کرد.

وی تصریح کرد: اولین دغدغه و اصلی ترین مساله جهان اسلام فلسطین بود که امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، موضع رسمی و عملی ایران را در مقابل صهیونیست‌ها اعلام کردند.
 
حسینی همدانی بیان کرد: در نگاه امام راحل روز قدس فقط یک مساله ملی و منطقه‌ای و مربوط به جهان عرب و فلسطین نیست، بلکه یک آرمان اسلامی و انسانی و یک روز جهانی است. آزادی قدس فقط وظیفه مسلمانان نیست و همه انسان‌ها در این رابطه وظیفه دارند.

مقاومت بی نظیر مردم غزه دستاورد تفکر جهانی روز قدس

حسینی همدانی یکی از دستاوردهای تفکر جهانی روز قدس را مقاومت بی نظیر امروز مردم غزه دانست و با اشاره به اینکه آنها ترس را به جان بزدلان ترسوی صهیونیستی انداخته و الگویی برای مردم تحت ستم دنیا شده‌اند، اظهار کرد: روز قدس روز افشاگری و برملا کردن ادعاهای دروغین حقوق بشری است.
 
نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: روز قدس، روز افول و شکست آمریکا، حفظ دستاوردهای انقلاب، استحکام مرزهای امنیت کشور، مقابله مستضعفان با مستکبران و پیروزی بر آنها، مقابله با ابرقدرت‌های خودخوانده و به خاک مالیده شدن بینی منافقان و صهیونیست‌های حیوان صفت است.
 
وی این روز را روز شنیدن صدای خرد شدن استخوان‌های اسرائیل خواند و افزود: بهترین نقشه‌ای که از کره زمین به زودی منتشر می‌شود نقشه‌ای است که در آن جایی به عنوان سرزمین اشغالی نیست. اسرائیل مفهوم حقوق بشر را مسخره کرده و کسی بر این جنایات بین المللی اعتراض هم نمی‌کند.

مطالبه جدی مردم پاسخ قاطع به دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: گاهی خواسته‌ها و مطالباتی در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شود که انجام شدن آنها نجات دهنده دشمن از باتلاقی است که برای خود درست کرده است. استیصال دشمنان نشان دهنده دقت و کارایی راهبرد مقاومت بوده و مطالبه جدی همه مردم پاسخ قاطع و کوبنده به آنها است.
 
وی عنوان کرد: دشمنان ما فکر می‌کنند اگر در جایی صبر راهبردی داریم، راه مبارزه را بلد نیستیم و قصد دارند ما با احساسات ضد استکباری خود به مسؤولان کشور فشار وارد کنیم که علیه دشمنان اقدامی انجام شود؛ آنها نگران نباشند، صبح نزدیک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار