بازدید 4182
گزارش تکان دهنده از خطری که فوتبالیست های نوجوان را تهدید می‌کند

مدیر نایت کلاب، مسوول تست پزشکی بازیکنان پایه تهران!

کسی که از سوی هیات فوتبال بابت هماهنگی بازیکنان به جا مانده از تست های پزشکی در اطلاعیه آورده شده است خود را به عنوان مسئول نایت کلاب معرفی کرده
کد خبر: ۱۲۳۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ 05 April 2024

تصور می‌شد با برکناری شیرازی از ریاست هیات فوتبال استان تهران، حواشی عجیب و غریب آن تمام شود اما در اتفاقی عجیب و تازه‌ای در این هیات که میرشاد ماجدی رییس‌اش است، رخ داده که نگرانی خانواده‌ها را به شدت افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فوتبال پایه ها طی چندسال اخیر با حساسیت‌هایی مواجه شده است و اتفاقات تاسف‌باری در مورد تعرض جنسی به بازیکنان نونهال و نوجوان گزارش شده که هر یک موج گسترده واکنش‌ها را در پی داشت.

حالا یک ماجرای جدید و باورنکردنی در هیات فوتبال تهران رخ داده که نیازمند ورود فوری نهادهای نظارتی و حراست است.

به تازگی اطلاعیه‌ای برای بازیکنان نونهال به جا مانده از تست های پزشکی برای شرکت در تیم های پایه فوتبال، صادر شده که با مورد عجیبی همراه است.

مدیر نایت کلاب، مسوول تست پزشکی بازیکنان پایه تهران!

به نوشته طرفداری شماره تلفنی که در انتهای این اطلاعیه بابت هماهنگی بازیکنان برای انجام تست های پزشکی آمده است، مورد عجیب این اطلاعیه است. با سیو کردن شماره ذکر شده در اطلاعیه و مراجعه به اپلیکیشن واتس اپ، متوجه می شویم کسی که از سوی هیات فوتبال بابت هماهنگی بازیکنان به جا مانده از تست های پزشکی در اطلاعیه آورده شده است خود را به عنوان مسئول نایت کلاب معرفی کرده است!

این موضوع جایی جدی می شود که پیش از این شکایات و نگرانی های خانواده های بازیکنان نوجوان و نونهال مبنی بر تعرض به فرزندانشان در تیم های پایه به گوش می رسید و انتظار می رفت هیات فوتبال استان ها تمرکز و حواس خود را در خصوص تیم های پایه بیشتر به کار بگیرند.

مدیر نایت کلاب، مسوول تست پزشکی بازیکنان پایه تهران!

به گزارش تابناک؛ میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست سابق فدراسیون فوتبال و یک بازیکن پیشکسوت در ابتدای کارش در هیات فوتبال استان تهران وعده داده بود که روی این مسائل حساسیت ویژه‌ای نشان دهد اما حالا انتصاب فردی که خودرا به عنوان نسوول مشاغل حاشیه‌ای معرفی کرده، به شدت باعث نگرانی شده است و گویا توجه لازم لحاظ نشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار