بازدید 6889

ملت ایران مطمئن باشد اقدام لازم علیه اسراییل انجام خواهد شد+ فیلم

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران نماد استیصال این رژیم است، گفت:  ملت ایران اطمینان داشته باشند که اقدام لازم از سوی ایران علیه اسرائیل صورت خواهد گرفت و آنها را پشیمان خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ 05 April 2024

دکتر محسن رضایی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: شهادت سرداران پر افتخار ایران اسلامی را در دفاع از آرمانهای ملت ایران، در دفاع از مظلومین فلسطین و در دفاع از حقوق طبیعی و حقوق مشروع ملت فلسطین، به ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق بزرگ گرفتار شده و برای نجات خود دست به هر جنایتی می زند، شکست مفتضحانه ارتش اسرائیل هم در دفاع از خود و هم در آزادی اسرایش از دست ملت فلسطین، اسراییل را به شدت بحران زده کرده است.

 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: آبرو و حیثیت نظامی رژیم صهیونیستی امروز از دست رفت، تبلیغاتی که این رژیم در سالهای گذشته برای ایجاد آینده‌ای جدید برای خود داشت و همچنین عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی به باد رفت و برای بیرون آمدن از این باتلاق دست به هر کاری می زند.

 

رضایی با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران نماد استیصال این رژیم است که همه خطوط قرمز بین المللی زیر پا می‌گذارد، گفت: ملت ایران اطمینان داشته باشند که اقدام لازم از سوی ایران علیه اسرائیل صورت خواهد گرفت و آنها را پشیمان خواهد کرد.

 

تعداد بازدید : 345
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار