بازدید 1497

راهپیمایی روز قدس تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱ 05 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رمضان شریف، رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس روز چهارشنبه در نشستی خبری با بیان این که در بیش از  ۲۰۰۰ نقطه در سراسر کشور، مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال به معنای واقعی، روز جهانی قدس، جهانی است و این به برکت استقامت و تدبیر جریان مقاومت و مردم فلسطین است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و عدم موفقیت این رژیم در پیشبرد اهداف خود در طول ۶ ماه گذشته تصریح کرد: وضعیت این  رژیم به شرایط قبل از  عملیات طوفان الاقصی بازنخواهد گشت.

رمضان شریف همچنین بیان کرد: در مراسم روز قدس در تهران، مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه برگزار می‌شود و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران، به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود.

وی با بیان این که مراسم تشییع  و خاکسپاری شهید زاهدی روز شنبه در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: سخنران اصلی مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با ارائه توضیحاتی در مورد راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس صبح جمعه در سراسر کشور از مساجد اصلی و میدان‌های اصلی شهرها، بخش‌ها و روستاهای کشور به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

شعار راهپیمایی روز قدس سال جاری «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار