بازدید 13964

برگزاری پرشکوه راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور و تشییع شهیدان راه قدس در تهران/سلامی: هنر ملت ایران اثبات پیروزی حقیقت ایمان است

روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان، هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و... در سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸ 05 April 2024

برگزاری پرشکوه راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور و تشییع شهیدان راه قدس در تهران/سلامی:هنر ملت ایران اثبات پیروزی حقیقت ایمان است

تابناک _ راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

مردم انقلابی و روزه دار در نقاط مختلف کشور از ساعاتی پیش از آغاز رسمی مراسم، از مسیر‌های اعلام شده راهپیمایی را آغاز کردند.

حضور مسئولان و شخصیت‌ها در کنار مردم
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، سردار فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران و احمد وحیدی وزیر کشور، جواد اوجی وزیر نفت در راهپیمایی حضور دارند.

همچنین امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ابوفدک المحمداوی جانشین حشدالشعبی و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، حسن روحانی رئیس جمهور سابق نیز در میان راهپیمایان روز قدس هستند.

برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی در مسیر راهپیمایی


در مسیر راهپیمایی امروز غرفه‌هایی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است.

حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مراسم


بسیاری از مردم خانوادگی در راهپیمایی حضور یافته اند و در میان جمعیت کودکان، نوجوانان و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های بسیاری حضور دارند.
مردم در راهپیمایی امروز با سر دادن شعار‌هایی همچون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «هیات من الذله» و... انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونسیتی و حامیان این رژیم نشان دادند.
در راهپیمایی امروز تصاویری از رهبر معظم انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق و همچنین شهدای دیگر دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در دستان راهپیمایان قرار دارد.
بسیاری از مردم هم پرچم مقدس کشورمان و پرچم فلسطین را با خود همراه دارند.
مردم شهر‌های مختلف ایران امروز حرکت خود را از مساجد و میدان‌های اصلی شهر‌ها و روستا‌های خود به سمت محل برگزاری نماز جمعه آغاز کرده‌اند.


تشییع پیکر شهدا در تهران


همزمان با آغاز رسمی راهپیمایی، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گرانقدر کنسولگری ایران در دمشق، هم در میدان فردوسی تهران برگزار شد.

همچنین محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی امروز گفت: حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تابلویی از استیصال صهیونیست‌هاست که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته‌اند و ملت ایران مطمئن باشند اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

سرلشکر سلامی: فروپاشی رژیم بی‌ریشه صهیونیستی بسیار نزدیک است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر نظر بسیار نزدیک است، هزینه‌های سنگین اقتصادی و سیاسی و امنیت فراروانی را متحمل شده است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در پیش‌خطبه نماز جمعه امروز تهران به‌مناسبت روز قدس گفت: شهید محمد هادی حاج‌رحیمی یک شهید گمنام، بیزار از شناخته شدن، نجیب، توانا و شاید ده‌ها سال در جبهه مقاومت زندگی کرد. او هم نسل شهیدان بزرگی سفیر شهید ما در یمن سردار حاج حسن ایرلو بود که این‌ها آن استقامت مثال زدنی را حمایت کردند؛ شهیدان جوانی که در کنار آنان بودند تا منطق مبارزه و راه و رسم جهاد و شهادت را بیاموزند و مشق جهاد کنند تا بلاد اسلامی و امنیت ایران بزرگ را در پرتو این مجاهدت مهاجرانه تضمین و تثبیت کنند. شهیدان صالحی روزبهانی، محسن صداقت، جلادتی، آقابابایی و امان اللهی این شهیدان هستند.

شهدای راسک و چابهار موجب شکست توطئه سرویس‌های جاسوسی دشمنان شدند

سرلشکر سلامی اظهار کرد: درود خداوند بر شهیدان نیروی زمینی قدرتمند سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی عزیز این سرزمین که دیروز در مقابله با گروه‌های شرور حمایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی دشمنان‌مان توانستند زیباترین نقش یک مقاومت و دفاع شجاعانه را در جنوب شرق کشورمان با روحیه دل انگیز و با شهادت و جهاد رقم بزنند.

وی ادامه داد: این شهیدان اجازه ندهند هیچ یک از این مهاجمان شرور سر سالم به جهنم ببرند و آن‌ها را تماماً با آن قدرت و اقتدار الهی خویش به درک واصل کردند. بر این شهیدان سرافراز و خانواده‌های آن‌ها درود می‌فرستیم و از خداوند متعال برای بازماندگان این نسل فداکار صبر و اجر مسالت داریم.

رژیم صهیونیستی یک موجودیت تصنعی در ذیل سیاست‌های شیطانی غرب است

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال پیش در پهلوی پیکره امت اسلام فرو و پس از آن امریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی، امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاست‌های آمریکای جنایتکار باشد.

وی افزود: از آن تاریخ ننگین به این طرف، رژیم صهیونیستی به عنوان یک موجودیت تصنعی در ذیل سیاست‌های شیطانی غرب قرار گرفت و جنایات‌ بی شمار آن‌ها امنیت و آسایش را از ملت فلسطین و بخش دیگری از سرزمین‌های اسلامی و عربی گرفته است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه تا پیش از انقلاب اسلامی نبرد‌هایی از سوی آمریکا و انگلیس و فرانسه با میدان داری رژیم صهیونیستی برای بی سرزمین و آواره کردن ملت ریشه دار فلسطین انجام گرفت، تصریح کرد: همچنین جنایت‌های دیر یاسین و کفر قاسم و قانا و تهاجم ۳۳ روزه در لبنان و ۵۱ و ۲۲ روزه و همه این‌ها نماد‌های کاملاً واضحی است از اینکه این سم مهلک که توسط آمریکا بر پیکر جهان اسلام تزریق شده در حال کشتار مسلمانان است.

وی ادامه داد: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر جهت بسیار ممکن و به فضل الهی نزدیک است، هزینه‌های سنگین سیاسی، اقتصادی و امنیتی فراوانی را متحمل شده است.

حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی او را در مرکز نفرت جهانی قرار داده است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز جنایات‌ رژیم صهیونیستی که توسط آمریکا حمایت می‌شود، آمریکا را در مرکز نفرت جهانی و به‌خصوص جهان اسلام قرار داده است، خاطرنشان کرد: شخصیت سیاسی آمریکا تحت تاثیر حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت‌های روانی آمریکا از رژیم صهیونیستی و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن این رژیم بر جهان اسلام قرار گرفته است.

وی افزود: همه این اقدامات موجب شده تا امروز شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در منطقه و جهان در حال زوال است و آمریکا مجبور شده تمرکز خود را از اقتصاد بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زوال او از این منظر شتاب گرفته، اما آمریکا همچنان حاضر نیست این رژیم را رها کند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است و در اتاق مراقبت‌های ویژه سیاسی، امنیتی و روانی آمریکا در حال نفس‌کشیدن است و هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی رژیم صهیونیستی برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است و دور نیست.

شرارت‌های رژیم صهیونیستی نشانه غلط‌ بودن دستگاه محاسباتی این رژیم در مواجهه با جهان اسلام است

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هنگامی که به صحنه نگاه می‌کنید، رژیم صهیونیستی پیش از این در جنگ‌هایی با ارتش‌های بزرگ کشور‌های عربی با تکیه بر غرب توانسته بود بخش‌های مهمی از سرزمین‌های فلسطین شامل سرزمین‌های ۱۹۴۸، ۱۹۶۷، بلندی‌های جولان، صحرای سینا و کرانه باختری رود اردن که همچنان هم در اختیار اوست تصرف کند، اما، امروز در باریکه‌ای بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه تلاش رژیم صهیونیستی این است که میدان جنگ را از فضای زندگی اجتماعی و سیاسی از هم منفک کند، اما، چنین چیزی ممکن نیست. صهیونیست‌ها می‌خواهند در یک باریکه که گاهی عرض آن ۱۴ کیلومتر است، در میان دنیایی از بغض و کینه فشرده مسلمانان، حیات سیاسی امن و مطمئن داشته باشد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به تراکم بغض فشرده مسلمانان ادامه می‌دهد. شرارت‌های رژیم صهیونیستی نشان از غلط‌ بودن دستگاه محاسباتی این رژیم در مواجهه با جهان اسلام دارد و اتفاقاً این اشتباه در محاسبه برای رژیم صهیونیستی درباره آمریکا نیز اتفاق افتاده است.

سرلشکر سلامی افزود: صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی آن‌ها فکر می‌کنند هرچه از مسلمانان بکشند و آن‌ها را محاصره و آواره کنند، بهتر می‌توانند به حیات خود ادامه دهند، اما قضیه واقعاً عکس این رویای آن‌هاست.

سرلشکر سلامی گفت: جغرافیای غزه روی نقشه کوچک است، اما، جغرافیای سیاسی آن وسعت جهانی پیدا کرده است و حمایت افکار عمومی همه جهان نه اعراب و مسلمانان بلکه همه جهان حتی جهان غیر اسلام را با خود دارد. امروز در حمایت از فلسطین، سطح وسیعی از حمایت معنوی برای مردمان مظلوم فلسطین در محاصره که نشانه‌های آشکار یک مقاومت افسانه‌ای را در تاریخ نشان داده، وجود دارد.

رژیم صهیونیستی هر کاری کند شکست خواهد خورد

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بین ممات و ممات دست و پا می‌زند و هر اقدامی انجام بدهد، شکست خواهد خورد. او اگر جنگ با فلسطین را ادامه دهد در پایان مجبور خواهد شد به مقاومت آسمانی مردم فلسطین تن دربدهد و اگر عقب‌نشینی هم بکند، باز هم شکست خواهد خورد. اما، فلسطینی‌ها بین حیات و حیات هستند، بین یک حیات سخت، اما سرشار از عزت، عظمت و شکوه.

فرمانده کل سپاه پاسداران به اشاره به قدرت مقاومت اسلامی در غزه تصریح کرد: امروز یک گروه محاصره شده با تکیه بر ایمان که امکان انتقال تسلیحات به او وجود ندارد و حتی اجازه رسیدن آب و غذا را هم به این گروه نمی‌دهند در مقابل ائتلاف امپراتوری‌های بی‌نظیر تاریخ بشریت محکم ایستاده است و شکوه استقامت ایمان را در آن سرزمین نشان می‌دهند.

وی افزود: پیام‌هایی که از داخل غزه به ما منتقل می‌شود این است که ما هیچ مشکلی برای ادامه این استقامت نداریم. شما محکم باشید چرا که ما رژیم را در غره مدفون خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: سنت الهی این است که فلسطین می‌ایستد و توطئه شوم مستکبران به خودشان و سرزمین و دیار و اموال مردم فلسطین به آن‌ها بازخواهد گشت و راهی برای نجات صهیونیست‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند، بلکه راهشان تسلیم است؛ خواهیم دید.

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از شر توطئه‌های خود فرار کند

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: امروز همه سرزمین‌های اشغالی که تحت سیطره صهیونیست‌هاست از شمال، شرق و غرب در تقاطع آتش مسلمانان قرار دارد و فلسطینی‌ها نیز، هرگز برای مبارزه با ظالم بر هیچ‌کس تکیه نکردند.

وی افزود: هاضمه اسرائیل برای جذب این همه نفرت و قدرت و مستهلک‌کردن این ضربات بسیار کوچک است.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: بغض کینه و نفرت در میان جوانان فلسطینی برای ده‌ها سال انرژی لازم برای یک جهاد طولانی مدت تا براندازی و فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی را فراهم ساخته است. هر که مقاومت کند برنده است؛ این منطق قرآن است همانطور که آمده.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از شر توطئه‌های خود فرار کند، ادامه داد: این رژیم باید این واقعیت را درک کند که با گسترش ناامی‌ها نمی‌تواند امنیت را برای خود به ارمغان بیاورد.

هنر ملت ایران اثبات پیروزی حقیقت ایمان است

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انحامید، تصریح کرد: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراتوری‌ها و اثبات پیروزی حقیقت ایمان است.

وی در پایان افزود: همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، دلاورمردان ما رژیم صهیونیستی را تنبیه خواهند کرد. تا وقتی پیکر‌های ما در درون این تابوت‌ها روی دستان مردم تشییع شود، هیچ قدرت به ظاهر بزرگی نخواهد توانست بر پیکر این امت ضربه بزند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۷
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶۲
می آییم
برای زدن تو دهن اسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
فکر نمیکنی که روش توی دهنی رو باید عوض کنی ؟رو در رو
یه جور بزنی که خونشون ریخته شه و ببینی بهتر نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
ای کاش یه جور می آمدی که اونا کشته شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
شعار دادن فایده نداره باید عمل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
نباید اون تو دهنی رو واقعی بزنی ؟؟ بس نیست رجز خوانی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
قبل از رفتن به فلسطین برای مبارزه با سربازان صهیونیست، قیمت لار و سکه رو چک کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
میشه تصاویرغیر از حدفاصل چهار راه فلسطین تا پل حافظ را هم بذارید تا بهتر متوجه حضور پرشکوه مردم بشیم
وحشت در اسرائیل!!!!!!!¡؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
نه کی گفته اختیار دارید ارباب شما ترس نمیدونه چیه اصلا از خدا نمیترسه از ما بترسه؟ اما خوب نترسیدنش بلای جونش میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بله ارباب ما نمی ترسه 8 درصدی
انتقام چی شد پس ؟!
مردم منتظرنا
پاسخ ها
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
چرا اسرائیل رو درک نمیکنید . در بدترین حالت از زمان شکل گیری قرار داره . چه انتقامی بهتر از این
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
فعلا اونی که تو بدترین شرایطه ماییم با این وضع اقتصادیمون
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اگر جواب گستاخی رژیم شرور اسرائیل ندن برخی میگن ترسیدن . شعار میدن ووو اگه بخوان جواب بدن برخی ناله میکنن که قیمت دلار و سکه رو ببین ووو واقعا کشورداری هنره
چه وحشتی راه افتاده در اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
اونجا وحشت ایجاد شده
اینجا دلار و طلا داره رکورد میشکونه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دیدن قیمت ارز و سکه و افزایش روزافزون قیمت ها خیلی وحشتناک تره
راهپیمایی های بزرگتر و باشکوهتر قبلا در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان مانند لندن و نیویورک انجام شده. در ایران برای مبارزه با اسرائیل ۱۰ میلیون امضا پیامکی !! جمع شد، نتیجه چی شد؟ هیچی.
در نبرد مرد مبارز نیاز است نه شعار.
منم ترسيدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
این شد برای ما آب و نون؟قیمت ها رو پایین بیارید!
وحشت اسراییل دلار را ترکاند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
هر وقت اقتصاد و ارزی شناور فهمیدی یعنی چی!!
خدارو منو ببخشه نتونستم بیام شرمم گرفت واقعا
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
دیگه تکرار نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
خخخخخخخخ.
پیچوندی اره؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مستقیم برو غزه
چرا ناراحتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دشمنت شرمنده ..... پناهیان بجای شما به راه پیمایی رفت
اگر یه زمان برای حمله به اسرائیل مناسب باشه اون الان نیست. اسرائیل به شدت در جوامع مختلف حتی تو خود آمریکا منزوی شده با حمله ما بازی رو عوض میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
همین امروز جناب پرزیدنت بایدن گفته : در تقابل اسرائیل با ایران در کنار اسرائیل هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
هرچیزی در شبکه های انتر و... بگویند اینجا می گویی!

آمریکا جرات ندارد انتقام ایران را جواب بدهد
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
خوب بخون چی نوشتم دوست عزیز، گفتم اگر جنگ بشه بازی به نفع اسرائیل عوض شده. بایدن هم حرف من رو تصدیق کرد. اگر جنگ بشه کنار اسرائیل هست اگر نه انزوای اسرائیل ادامه پیدا می‌کنه.
برادران افغانی وسوری و فلسطینی هم در تشیع پیکر فرزندان ایران شرکت کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
تو خودت شرکت کردی؟!!!!!!
خدا لعنت کند این ترکیه را اگر سوخت اسراییل را قطع کرده بود تا حالا سقوط کرده بود برای نابودی اسراییل لازم نیست حتی یک تیر شلیک شود این کشورهای بی شرف تچهیزاتش را فراهم نکنن
پاسخ ها
هژبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
این کشورهای بی شرف که میگی دوست های اسراییل هستند، دوست های ایران کیان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
برادر کیم رفیق پوتین همدست چاوز و چین پدر خوانده
همش میگن نزدیک است. انتقام سخت. پشیمان کننده و غیره. اصلا به فکر مردم هستین؟؟؟؟ چرا وضع اقتصاد رو درست نمیکنید این گرانبها چیه که سر مردم اوردین؟؟؟؟؟ تا کی ناکارامدی؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
صدیقی و پناهیان که مشکلی ندارند، پس چرا بی جهت اعتراض می کنید؟
دلار ۶۶هزار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
غربگدا دلار پرست تا تو این کشور باشه منطقیه
شهرام نصیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
یه جمله جدید بگو
شهرام نصیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
چقدر سایبری زیاد شده بالا برید پایین بیاین اسرائیل کارش تمومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مگه واحد پول ما دلاره .اصلا دلار چه ربطی به ما داره
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
چطور ربط نداره؟ وقتی چیزیو میخری میگی چرا گرونه
اون وقت بهت میگن دلار رفته بالا
ملت امروز کار را تمام کرد تکلیف اسراییل مشخض است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
نه بابا ؟!!؟؟ الان نتانیاهو به کجا فرار کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
الان با لنجا زدن به دریا دارن فرار می کنند
جنگ جنگ تا پيروزي
روز قدس در کرانه باختری برگزار شد؟
این سوال مهمی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
معلومه که نه.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
واقعا در کرانه باختری روز قدس برگذار نمیشه؟؟؟؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
از اونهایی که در صحنه حضور دارن باید پرسید
فروپاشی رژیم بی‌ریشه صهیونیستی بسیار نزدیک است
تاریخ بده
ی ماه
ی سال
؟
باید متاسف بود برای نظامی که همه چیزش شده شعار ودروغ .امروز دلار بالای ۶۵تومن شد معلوم نیست این فارغ التحصیلان امام صادقی کجا هستن
چی شد انتقام؟؟
اسرائیل وحشت میکنه ،ما مردم ایران به خودمون میلرزیم.
روحشان شاد و یادشان گرامی لعن الله آل صهیون والامریکاوانگلیس وآلمان وفرانسه انشاالله
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
با لعنت فرستادن مرگ و حرفو شعار چیزی درست نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اره خدا هم نشسته به لعنت شما به نصف جهان ترتیب اثر بده
شهرداری با مدیریت زاکانی متاسفانه با خارج از دسترس نمودن پله برقی مترو خروجی ایستگاه

تئاتر شهر نهایت همکاری را باشرکت کنندگان در راهپیمایی داشت !!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر می خواهید شعار بدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
تا جای که جا داشته باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار