بازدید 1937
همزمان با تعلیق سفر سالیوان به ریاض

افشای گفت‌وگوی تلفنی ترامپ و بن‌سلمان

یک روزنامه آمریکایی ضمن افشای گفت‌وگوی تلفنی اخیر رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ با، ولی عهد سعودی، از تعلیق ناگهانی سفر مشاور امنیت ملی کاخ سفید به ریاض خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ 04 April 2024
افشای گفت‌وگوی تلفنی ترامپ و بن‌سلمان

 به گزارش تابناک، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع آگاه خبر داد که رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ به‌تازگی با، ولی عهد سعودی محمد بن سلمان تلفنی گفتگو کرده است.

بر اساس این گزارش، مشخص نیست که دو طرف درباره چه موضوعی گفتگو کرده‌اند و آیا این اولین تماس بین آن‌ها از زمان خروج ترامپ از پست ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۱ است یا خیر.

زمانی که ترامپ در سال ۲۰۱۷ به ریاست جمهوری رسید، عربستان سعودی اولین مقصد سفر خارجی ترامپ بود. گفته می‌شود که ترامپ و دامادش جرد کوشنر روابط نزدیکی با بن سلمان در این دوران برقرار کردند و حتی با خروج ترامپ از دولت این روابط ادامه یافته است.

تماس تلفنی ترامپ با بن‌سلمان در حالی صورت گرفته که مشاور امنیت ملی کاخ سفید جیک سالیوان قرار بود در بحبوحه تلاش‌های دولت بایدن برای عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو به ریاض سفر و با بن سلمان دیدار کند. اما اعلام شد که این سفر به دلیل شکستگی دنده جیک سالیوان، به تعویق افتاده است.

منبع: خبرگزاری فارس
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست