بازدید 2887
نگرانی آبی‌ها از تکرار کابوس حذف از آسیا

پنجره استقلال هنوز بسته است! آیا خطیر به وزیر دروغ گفته؟

در حالی که علی خطیر به وزیر ورزش بابت تفاهم نامه صلح با باشگاه سانتاکلارا پرتغال قول داده، اما با گذشت دو روز از یازدهم فروردین آخرین مهلت برای تسویه با طلبكاران، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است
کد خبر: ۱۲۲۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 01 April 2024

پنجره استقلال هنوز بسته است! آیا خطیر به وزیر دروغ گفته؟

زنگ خطری جدی برای باشگاه استقلال و مجوز حرفه‌ای آن به صدا درآمده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که علی خطیر به وزیر ورزش بابت تفاهم نامه صلح با باشگاه سانتاکلارا پرتغال قول داده، اما با گذشت دو روز از یازدهم فروردین آخرین مهلت برای تسویه با طلبكاران، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است.

طبق اعلام سایت رسمی فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال از 28 اسفند ماه سال 1402 به مدت سه پنجره بسته است. دلیل این اتفاق بدهی 500 هزار یوریی آبی‌پوشان به باشگاه سانتاکلارا پرتغال بابت انتقال محمد محبی عنوان شده بود.

با چک شدن مجدد بخش باشگاه‌های محروم فیفا، همچنان نام باشگاه استقلال در آن وجود دارد. طبق اعلام سایت مذکور لیست باشگاه‌های محروم از ساعت 12 دوشنبه هر هفته به وقت محلی‌ اروپا (13:30به وقت تهران) به روز رسانی می‌شود. حالا با گذشت چند ساعت از زمان به روز رسانی همچنان نام باشگاه تهرانی در لیست وجود دارد.

پنجره استقلال هنوز بسته است! آیا خطیر به وزیر دروغ گفته؟

این موارد در حالی رخ می‌دهد که نمایندگان ایران تا پایان یازدهم فروردین ماه سال جاری برای تسویه بدهی‌های خود و دریافت مجوز حرفه‌ای وقت داشتند و چنین محرومیتی نگرانی‌ها مبنی بر محرومیت دوباره استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را افزایش می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار