بازدید 36835

نامه لجبازانه رحمتی به AFC علیه مجوز حرفه‌ای

کد خبر: ۱۲۲۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 01 April 2024

نامه لجبازانه رحمتی به AFC علیه مجوز حرفه‌ای

مهدی رحمتی، مربی جوانی است که خیلی زود بعداز پایان دوران بازی حرفه‌ای و بدون اینکه مدتی دستیار باشد، بلافاصله سرمربی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ او با وجود مدت بسیار کم مربیگری، هدایت چند تیم لیگ برتری ایران را برعهده گرفت و تقریبا با هیچ‌یک موفقیت چشمگیری کسب نکرد، به خصوص روی نیمکت نساجی قائمشهر...

رحمتی پس از جدایی از آلومینیوم اراک و جدا کردن نیمی از ستاره‌های اراکی‌ها از این تیم، انتقالی ناموفق به نساجی داشت. انتقالی که دیری نپایید تا داد مازندرانی‌ها از نتایج ضعیف این مربی درآید و باعث جدایی زودهنگام او شود‌. 

مهدی رحمتی در اقدامی عجیب، به بهانه‌های نامعقول از باشگاه آلومینیوم اراک نزد کمیته وضعیت شکایت کرد. رحمتی عقیده داشت این باشگاه می بایست درصدی از فروش بازیکنانش را به او پرداخت کند! کمیته وضعیت پس از بررسی این پرونده، رای به سود باشگاه آلومینیوم صادر کرد و اراکی‌ها مبلغی به این مربی پرداخت نکردند. 

مهدی رحمتی اما حکم کمیته وضعیت را نپذیرفت و طبق حق طبیعی خود پرونده را به کمیته استیناف انتقال داد. اما او در اقدامی عجیب‌تر، در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت به پایان مهلت تسویه بدهی بین المللی باشگاه‌ها و در شرایطی که کمیته وضعیت به ضرر این مربی رای صادر کرده بود، طی نامه‌ای به AFC خواستار خروج باشگاه آلومینیوم از چرخه کسب مجوز حرفه‌ای شد!

رحمتی علت این خواسته را هم بدهی به شخص خودش عنوان کرد! این در حالی است که رای اولیه به سود باشگاه آلومینیوم صادر شده و پرونده این مربی هنوز به مرحله استیناف خواهی هم نرسیده است.

معلوم نیست چه افرادی به رحمتی مشاوره می‌دهند اما او از دوران بازیگری هم افرادی کنار خود داشت ‌که راهنمایی جالبی به او نمی‌دادند.

رحمتی با این رفتارها، احتمالا نمی داند که پیداکردن تیم بعدی برای خودش را سخت‌تر می‌کند. او حالا بیرون گود نشسته و بیکار است و این رفتارها باعث نمی‌شود تا مدیران باشگاه‌ها برای همکاری با او ترغیب و تشویق شوند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار